داور بین‌المللی ایران، مدرس و مسئول برگزاری آزمون داوران ورزش‌های بیلیاردی در غرب آسیا شد

داور بین‌المللی ایران در جلسه هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا به عنوان مسئول برگزاری آزمون داوران کنفدراسیون ورزش‌های بیلیاردی آسیا د رمنطقه غرب آسیا و آسیای میانه شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، جلسه هیات رئیسه کنفدراسیون بیلیارد آسیا با حضو محمد نعیمی رئیس، میشل الخوری دبیر، هاشم اسکندری نایب رئیس و سایر اعضای کنفدراسیون بیلیارد آسیا در دوحه قطر برگزار شد و طی آن با تلاش رئیس فدراسیون ایران برای حضور یک داور ایرانی بمنظور مدرسی و برگزار کردن آزمون در آسیا، منصور مقدم داور ارزنده و بین المللی ایران به پیشنهاد جوزف لو رئیس کمیته داوران آسیا به عنوان مدرس و مسئول برگزاری آزمون داوران کنفدراسیون ورزش‌های بیلیاردی آسیا د رمنطقه غرب آسیا و آسیای میانه شد.

در این جلسه با پیشنهاد هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد ایران و نایب رئیس کنفدراسیون بیلیارد آسیا برگشت رشته های بیلیاردی در المپیک آسیایی و حضور در المپیک جهانی، مسابقات دانشگاهی و همچنین ارتشی و معلولین مورد بحث و بررسی قرار گرفت و همچنین مقرر شد برای درآمد زایی بیشتر از اسپانسرهای لوازم جانبی بیلیارد در مسابقات نیز استفاده شود. /فارس