زهرا پوراسماعيل به طلاي وزن ۶۸+ آسيا دست يافت + عکس

زهرا پوراسماعيل با شکست تکواندوکار کشور چين مدال طلاي وزن ۶۸+ کيلوگرم در نهمين دوره مسابقات قهرماني آسيا نوجوانان را براي کشورمان به دست آورد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،نهمين دوره مسابقات قهرماني نوجوانان آسيا با حضور ۲۴۶ تکواندوکار از ۲۲ کشور آسيايي در مجتمع ورزشي “آتي‌راو” قزاقستان براي آخرين روز در حال پيگيري مي باشد.

امروز (جمعه) و در آخرين روز اين رقابت‌ها، تکواندوکاران اوزان ۵۹-، ۶۳-، ۷۸- و ۷۸+ کيلوگرم در گروه پسران و اوزان ۵۵-، ۵۹-، ۶۸- و ۶۸+ کيلوگرم در گروه دختران به شياپ جانگ مي روند.

زهرا پوراسماعيل تکواندوکار با آتيه مازندراني و کاپيتان تيم‌ملي نوجوانان دختر کشورمان در آسيا هم درخشيد و مدال طلا نوجوانان آسيا را به گردن آويخت.

پوراسماعيل براي کسب اين مدال زرين، پس از يک‌دور استراحت ابتدا ۹ بر يک «سو يئون کيم» از کره‌جنوبي را شکست داد، سپس در مرحله فينال به مصاف «ژيهوي فنگ» از چين رفت و با نتيجه ۱۴ بر ۷ توانست مدال طلاي وزن ۶۸+ کيلوگرم را به نام خود ثبت نمايد.

هدايت تيم ملي دختران کشورمان برعهده اعظم درستي به عنوان سرمربي است و نيلوفر صفريان، معصومه محمديان و محبوبه محمدنژاد به عنوان مربي در کنار درستي حضور دارند.