تیم کاراته بانوان مازندران مقام سوم را كسب كرد + تصاویر

با کسب مقام سومی این رقابت ها تعداد مدال هاي کاراته مازندران در رقابتهاي انتخابي تيم ملي به ٣٢ مدال رسيد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در این رقابتها که امروز پنج شنبه در مجموعه ورزشی کبگانیان تهران و در حضور افسانه باقری نایب رییس بانوان فدراسیون کاراته و باحضور ۳۶۸ کاتارو و قضاوت ۳۵ داور برگزار شد؛ تیم تهران با ۳ طلا، یک نقره و ۳ برنز بهترین عملکرد را داشت و در مجموع مدالها به مقام نخست دست یافت.

کاتاروهای اصفهان با یک طلا و یک برنز در مکان دوم جدول توزیع مدالها قرار گرفتند.

نمایندگان مازندران نیز با ۲ نقره و ۲ برنز و کاتاروهای خراسان رضوی با یک نقره در جای سوم و چهارم ایستادند. فارس هم با یک برنز تیم‌ پنجم پیکارهای انتخابی نام گرفت.

بر اساس این گزارش؛ نفرات و تیم های اول تا سوم مشترک رقابتهای پنج شنبه (امروز) به انتخابی چهارم اردیبهشت ماه دعوت می شوند تا برترین ها در اولویت اعزام به مسابقات قهرمانی اسیا که تیر ماه در قزاقستان برگزار می شوند، قرار بگیرند.

کاتا نوجوانان: زینب السادات حسینی از تهران مقام نخست را بدست آورد، پریا حیدری از خراسان رضوی دوم شد، کیمیا بیرقی از تهران و تینا شعبانی از اصفهان عنوان مشترك سومي را كسب كردند.

کاتا جوانان: حدیث جمالی از تهران اول شد، شایسته اصغر پور از تهران در مكان دوم ايستاد، آرزو لونجی از مازندران و فاطمه براتی از فارس سوم مشترك شدند.

کاتا تیمی نوجوانان و جوانان: اصفهان مقام نخست را كسب كرد، مازندران در مكان دوم قرار گرفت، کاتا تیمی تهران و فارس هم مدال برنز را بین خود تقسیم کردند.

رده سني زیر ۲۱ سال: فاطمه صادقی از تهران اول شد، مائده استادی از مازندران در مكان دوم ايستاد، فاطمه میروردی زاده از تهران و مریم زمانی از مازندران ‌مشترکا بر سکوی سوم ایستادند.