حاجی منصف از صعود به جمع چهار تیم نهایی لیگ دسته اول بازماند !

تيم فوتسال مقاومت قرچك با غلبه بر حاجي منصف قائمشهر در بازي تكراري، موفق شد جواز حضور در مرحله نهايي ليگ دسته اول فوتسال را كسب كند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،بعد از کش و قوس های فراوان و رفت و برگشت های متوالی پرونده تخلف مقاومت قرچک در نهایت دیدار تکراری از هفته هفتم بین تیم های مقاومت قرچک و منصف قائمشهر تیم اخر صعود کننده به مرحله نهایی را مشخص کرد.
در این بازی که با حضور هواداران پرشور تیم مقاومت در ورزشگاه هفت تیر قرچک و در حضور محمد کشاورز، محمد طاهری، مجتبی نصیری نیا و اکبر تقوی برگزار می شد تیم میهمان بازی را با سیستم پاورپلی اغاز کرد.

در حالی که در دقیقه ابتدایی توپی از دروازه ها عبور نکرد، ابراهیم قبادی توانست روی یک ضربه ایستگاهی دو ضرب تیمش را پیش بیاندازد و در ادامه سریال گل های مقاومت به دروازه بدون گلر قائمشهر شروع شد و نجف زنگی اختلاف را به دو رساند. هرچند عماد محمدی با زدن یک گل حساسیت را در بین دو نیمه به اوج رساند اما در نیمه دوم قرچکی ها از ریسک منصف استفاده کردند و دو بار دیگر توسط محمد نجف زنگی و علیرضا حمدالهی دروازبان خود به گل رسیدند تا هواداران قرچکی سر از پا نشناسند. در دقایق باقیمانده هم شاگردان زرخانلی به خوبی بازی را مدیریت کردند تا بازی با حساب ۴-١ به پایان برسد.

با این نتیجه تیم مقاومت به جمع تیم های سن ایچ ساوه، نفت امیدیه و اتلیه طهران قم اضافه شد تا دور نهایی مسابقات با حضور این چهار تیم برگزار شده و در نهایت دو تیم برتر به لیگ برتر فوتسال صعود کنند./خانه فوتسال