جشن قهرمانی پرسپولیس بر سر مزار نوروزی برگزار می‌شود

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،علی اکبر طاهری در گفتگویی افزود: قهرمانی پرسپولیس در لیگ شانزدهم و دیدار برابر پدیده در حضور هواداران، شور و شعف خاصی را به ارمغان آورد و این در شرایطی بود که حضور گسترده هواداران این قهرمانی را دو چندان کرد. وی افزود: پرسپولیس در دیدار برابر پدیده نمایش خوبی  […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،علی اکبر طاهری در گفتگویی افزود: قهرمانی پرسپولیس در لیگ شانزدهم و دیدار برابر پدیده در حضور هواداران، شور و شعف خاصی را به ارمغان آورد و این در شرایطی بود که حضور گسترده هواداران این قهرمانی را دو چندان کرد.

وی افزود: پرسپولیس در دیدار برابر پدیده نمایش خوبی  داشت و این پیروزی ارزش قهرمانی پرسپولیس را دو چندان کرد. چرا که این برتری و این دیدار می‌تواند روحیه بازیکنان را برای بازی برابر الهلال دو چندان کند.

طاهری در خصوص عدم حضور هانی نوروزی فرزند کاپیتان فقید سرخپوشان روی سکوی قهرمانی خاطرنشان کرد: هانی به همراه پدربزرگ خود از سوی باشگاه به این مراسم دعوت شدند و حتی پیش از اعزام تیم به ورزشگاه در هتل پیش ما بودند. بعد از اینکه سید جلال حسینی جام را بالای سر برد هانی به همراه عمو و پدربزرگ خود به همراه مدیر اداری به کنار سکو آمدند که در نزدیکی سکو گویا خانواده نوروزی ناراحت شده و مانع از آمدن هانی در جمع بچه ها می شوند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که این جشن از سوی سازمان لیگ تهیه و تدارک دیده شده بود و سازمان لیگ در نامه ای که برای ما ارسال کرده بود صراحتاً عنوان نمود که تنها افرادی می توانند روی سکو بروند که آی دی کارت این سازمان را در اختیار دارند، حتی ماساژورها و برخی اعضای تدارکات تیم هم از سوی سازمان لیگ منع شده بودند که پس از اهدای جام به آنها اجازه ورود داده شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: تیم فوتبال پرسپولیس بامداد پنجشنبه عازم عمان می‌شود و این در حالی است که پرسپولیس بازی حساسی را در مسقط عمان برابر الهلال برگزار خواهد کرد، به همین دلیل ما در جشن قهرمانی که از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس برگزارمی شود یاد و خاطر کاپیتان فقید خود را گرامی داشته  و آن را  بر سر مزار هادی نوروزی، برگزار می کنیم.

طاهری در پایان بار دیگر از حضور گسترده هواداران در دیدار پرسپولیس برابر پدیده و حضور در مراسم جشن قهرمانی سرخپوشان تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود این روند و این قهرمانی‌ها در ایران و آسیا تداوم داشته باشد.

فتاحی: پرسپولیس درخواستی برای حضور هانی نوروزی در مراسم اهدای جام نداشت

سعید فتاحی در گفت و گویی در مورد انتقاد بازیکنان پرسپولیس مبنی بر غیبت هانی نوروزی در مراسم اهدای جام قهرمانی گفت:. در این جلسات هیچ کدام از مسئولان باشگاه پرسپولیس در خواستی برای حضور هانی نوروزی در مراسم اهدای جام قهرمانی نداشتند. اگر چنین درخواستی از سوی باشگاه پرسپولیس به صورت کتبی یا شفاهی از سازمان لیگ می شد قطعا با آن موافقت می شد.

فتاحی  تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه قرار است هانی نوروزی جام قهرمانی این تیم را در لیگ شانزدهم بالای سر ببرد هیچ صحبتی با مسئولان سازمان لیگ نداشت و حتی از حضور هانی نوروزی در ورزشگاه آزادی هم بی اطلاع بودیم.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس: بهتر است طارمی در حیطه وظایفش کار کند/ در قضیه هانی نوروزی ما بی‌تقصیریم!

پندار خمارلو در مورد اینکه به خاطر هانی نوروزی با مهدی طارمی درگیر شده است، گفت: دلیلی ندارد درگیر شویم. چون در حیطه وظایفمان نیست. ما هر کداممان بر اساس شرح وظایف خود کار می‌کنیم و طارمی هم بهتر است در حیطه وظایفش کار کند. الان هم اگر در مورد مسائل باشگاه از برانکو سوال کنید جواب نمی‌دهد و می‌گوید از من سوال کنید.

وی ادامه داد: در باشگاه ما همه چیز بر اساس اصول است و به طارمی هم گفتم ما بی‌تقصیریم و ما فقط وظایف‌مان را انجام می‌دهیم.

 

مسلمان: به خاطر هانی ناراحتم/ عوامل برگزاری جشن، بیشتر از ما قهرمان شدند!

محسن مسلمان در جشن قهرمانی پرسپولیس گفت: به خاطر هانی ناراحتم و شرمنده‌ شدیم.

وی ادامه داد: فکر کنم عوامل برگزاری جشن امشب قهرمانی بیشتر از ما قهرمان شدند، چون بیشتر از ما دنبال جام می‌دویدند. آنها حتی بیشتر از ما سلفی گرفتند.

 

طاهری:نمی‌دانم چه شد هانی نوروزی در جشن نبود/ندیدم چه رفتاری با او شد

علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس درخصوص حضور پرشور تماشاگران در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: جبران زحمات این عزیزان این است که جام قهرمانی را به آنها تقدیم کنیم. امیدوارم توانسته باشیم زحمات آنها را جبران کنیم.

وی درخصوص اینکه چرا هانی نوروزی برخلاف صحبت‌های قبلی جام را بالا ی سر نبرد، خاطرنشان کرد: ما هماهنگی کرده بودیم و البته تابع مقررات هستیم. قرار بود هانی را بیاورند تا در جشن قهرمانی حضور داشته باشد، اما نمی‌دانم چه شد که نیامد. من ندیدم چه رفتاری با وی شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: من چه می‌دانم چه شد؟! چه بگویم که خیال شما راحت شود؟!

چه اشکالی داشت حداقل پسر هادی نوروزی یک عکس با جام می‌گرفت/ طارمی: بچه ۱۲ ساله را با اشک به خانه فرستادند

مهدی طارمی بعد از جشن قهرمانی پرسپولیس در حالی که به شدت عصبانی بود در جمع خبرنگاران گفت: این جشن در حدی که سال‌های گذشته گرفتند خیلی بهتر بود. اما دو سال است که همه به خانواده هادی نوروزی قول داده‌ایم که جام را به آنها اهدا کنیم اما متأسفانه اجازه این کار را ندادند.

وی افزود: من همین الان با همسر هادی نوروزی تلفنی صحبت کردم و او گریه می‌کرد به این خاطر که به شخصیت پسرش توهین شده است. من واقعاً برای باشگاه پرسپولیس متأسف هستم چون همه رفتند بر سر مزار او و گریه کردند و عکس گرفتند و به نوعی از این حربه استفاده کردند.

وی تأکید کرد: چرا نگذاشتند هانی نوروزی بالا بیاید. حداقل می‌توانستند اجازه بدهند او یک عکس با جام بگیرد.

خبرنگاری گفت: ظاهراً یگان ویژه چنین اجازه نداده که طارمی پاسخ داد از مقابل درب VIP اجازه نمی‌دادند او پایین بیاید. وقتی هادی نوروزی فوت کرد همه وعده و وعید دادند و حالا بچه ۱۲ ساله را با اشک به خانه فرستادند. چقدر ما بی‌معرفت هستیم. من نمی‌دانم به هر حال باشگاه می‌گوید ما هماهنگ کردیم و سازمان لیگ می‌گوید از طرف باشگاه کوتاهی شده، معلوم نیست چه کسی درست می‌گوید ولی این را بگویم که ما اصلاً معرفت نداریم.

بیانیه همسر هادی نوروزی بعد از بی‌مهری به فرزند کاپیتان فقید پرسپولیس:

دل همسری که از ظهر ماجراها دید و دردها کشید که هیچ کس از ان خبر ندارد و بهتر است این رازهای مگو دفن شود در دل های اتش گرفته ای که می داند چه شد و چه اتفاقاتی رخ داد.
نه!نمی شود این چند خط را هم ننوشت. نمی شود بی تفاوت بود و  به فکر اویی نبود که وقتی کاپیتان پرسپولیس بود جفا دید و حالا که از زمان رفتن اش روح قهرمانی در تیم دمیده شد در اسمانها هم ببیند که فرزندش….
مهدی خان طارمی، پسر بامرام جنوب درود به شرفت پسر، مرحبا به غیرت و معرفت ات و صد درود به قلم هایی که رسالت را به مصلحت نمی فروشند
هانی جان بدان که امشب هواداران فقط و فقط به فکر تو هستند و نه هیچ چیز دیگری.
برای سربلندی این هواداران و تیم محبوب پدرت دعا کن و به رسم معرفت این شب را از یاد ببر.