تصاویر/ حضور تیم های امید و بزرگسالان خونه به خونه در گلزار شایستگان امیرکلا و تجدید میثاق با شهدای گرانقدر

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،به مناسبت قهرمانی مقتدرانه تیم امید خونه به خونه مازندران در لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور، عصر امروز مربیان و بازیکنان این تیم و همچنین تیم بزرگسالان به همراه جواد حسن زاده امیری، و سایر عوامل باشگاه با حضور در گلزار شایستگان امیرکلا با اهدای یک شاخه گل، یاد  و […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،به مناسبت قهرمانی مقتدرانه تیم امید خونه به خونه مازندران در لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور، عصر امروز مربیان و بازیکنان این تیم و همچنین تیم بزرگسالان به همراه جواد حسن زاده امیری، و سایر عوامل باشگاه با حضور در گلزار شایستگان امیرکلا با اهدای یک شاخه گل، یاد  و خاطره شهدای گرانقدر ۸ سال جنگ تحمیلی را گرامی داشتند.

در ابتدای این مراسم معنوی، جواد حسن زاده ضمن خیرمقدم به حضار تیم بابت حضور در این مراسم گفت: در این مکان پاک ۱۱۳ شهید جلیل القدر آرمیده اند که برای حفظ وطن جان ارزشمند خود را تقدیم انقلاب کردند.

حسن زاده امیری در ادامه افزود: همه ما برای قهرمانی تیم امیدهای خونه به خونه در لیگ برتر امیدهای کشور اینجا جمع شده ایم. تیم باغیرت و بی ادعایی که دو بازی مانده به پایان لیگ قهرمان کشور شدند و اینجا با این شهدای عزیز پیمان می بندیم که اخلاق و انسانیت را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

جواد حسن زاده امیری در پایان ضمن تشکر از مربیان و بازیکنان تیم بزرگسالان بابت حضورشان دراین مراسم و حمایتی که از این تیم داشتند، گفت: بنده لازم می دانم از طرف حاج قاسم این قهرمانی را به تمام مربیان، بازیکنان و عوامل این تیم تبریک عرض کنم و امیدوارم تیم بزرگسالان خونه به خونه در پایان فصل با صعود به لیگ برتر یکبار دیگر شادی را به مردم مازندران و بابل تقدیم کند.

در ادامه نادر دست نشان طی سخنان کوتاهی این قهرمانی را به بازیکنان تیم امید تبریک گفت و در ادامه افزود: مهمتر از قهرمانی حفظ آن و ارتقاء شما بازیکنان می باشد و تلاش کنید یک فرد مفید در فوتبال مملکت باشید.

پیروز جغتاپور نیز این پیروزی را به بازیکنان و مربیان و مسئولان باشگاه تبریک گفت و در ادامه افزود: خوشحالم برای اولین بار فوتبال بابل در سطح کشور به همچین عنوان مهمی دست یافته است.

مهران نجفی نیز ضمن تبریک بابت این قهرمانی مقتدرانه ، از بازیکنان خواست شخصیت خود را حفظ کنند و برخلاف بعضی بازیکنان که از شرایط فنی و تکنیک بسیار خوبی برخوردار بودند ولی اخلاق و شخصیت خود را حفظ نکردند  و به حق شان نرسیدند، سعی کنند به مانند بازیکنی مثل علی دایی شخصیت خود را همیشه حفظ کنند تا به مدارج بالای فوتبال برسند.

میرشاد ماجدی نیز طی جملات کوتاهی این قهرمانی را تبریک گفت و در ادامه افزود: برای رسیدن به موفقیت فقط باید بتوانی فعل خواستن را صرف کنی. اگر به هدفی که مدنظرت است اعتقاد داشته باشید شک نکنید پیشرفت را در فوتبال تان احساس خواهید کرد.

پژمان نوری نیز به نمایندگی از بازیکنان تیم بزرگسالان خونه به خونه خطاب به بازیکنان گفت: دست به کار بزرگی زدید و این قهرمانی را به شما تبریک می گویم. یک لحظه شما را که دیدم یاد دوران جوانی خودم افتادم. زمانی که با ملوان قهرمان امیدهای کشور شدیم مربیان به ما می گفتند قدر لحظات خود را بدانید و از فوتبال لذت ببرید ولی ما زیاد توجه نمی کردیم. الان که به سال های آخر فوتبالم رسیدم به خوبی می توانم حرف های آن روز را درک کنم. امیدوارم همه شما را روزی در سطح اول فوتبال کشور ببینم.

در پایان مراسم نیز حسین رحمانی، سرمربی تیم امیدهای خونه به خونه از برادران حسن زاده امیری بابت حمایت های همه جانبه ای که از این تیم داشتند و کمک کردند تا به این موفقیت بزرگ دست یابند تشکر کرد و گفت: جا دارد یک تشکر ویژه از آقای احسان عزیزی داشته باشم که در تمام سختی ها ما را تنها نگذاشت و به عنوان نماینده باشگاه از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم دریغ نکرد.

گفتنی است، در پایان مراسم، تیم امید خونه به خونه عازم تمرین شد و اعضای تیم بزرگسالان نیز در مراسم ختم مرحوم صفابخش حضور یافتند.