شک نکنید سه امتیاز دیدار با فجر سپاسی در بابل خواهد ماند !

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مجتبی رمضانی علاوه بر گلزنی، یکی از بهترین بازیکنان تیمش در این دیدار بود. بازیکنی که در طی چند دیدار اخیر خونه به خونه درخشش خوبی داشت و در پیروزی های این تیم نقش خود را ایفأ کرد. ♦️مجتبی از بازی با مس کرمان شروع کنیم. بازی را چطور دیدی؟ […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مجتبی رمضانی علاوه بر گلزنی، یکی از بهترین بازیکنان تیمش در این دیدار بود. بازیکنی که در طی چند دیدار اخیر خونه به خونه درخشش خوبی داشت و در پیروزی های این تیم نقش خود را ایفأ کرد.

♦️مجتبی از بازی با مس کرمان شروع کنیم. بازی را چطور دیدی؟
با توجه به شرایط آب و هوایی و ارتفاع کرمان و همچنین شرایط جدول، می دانستیم بازی سختی در پیش داریم ولی خوشبختانه با تلاش و همدلی تمام بازیکنان و درایت کادر فنی موفق شدیم برنده این بازی سنگین شویم.
♦️تیم مدعی مس در ۶ دیدار اخیر خانگی حتی یک گل هم نخورده بود و در نیم فصل دوم نیز شکست خانگی نداشت. برد جالبی بود!
احساس می‌ کنم مربیان تیم آنالیز خوبی از تیم کرمان داشتند و اینکه مساوی به درد هیچ یک از این دو تیم نمی‌خورد. ما مجبور بودیم انتحاری و با تمام وجود بازی کنیم.خوشحالم که با این برد سبب خوشحالی مردم مازندران شدیم.
♦️مجتبی رمضانی دوره مرزبان و تقریبا اوایل حضور دست نشان با مجتبی فعلی خیلی فرق کرده است. علت این تحول را در چه می بینی؟
شاید دلیل اعتمادی است که مربیان به بنده کردند و همچنین نوع تمریناتی که آقای دست نشان برای ما در نظر می گیرد. مسئله مهم دیگر اینکه از سوی بازیکنان تیم خیلی حمایت شدم و بنده را تنها نگذاشتند که واقعاْ از همه این عزیزان تشکر می کنم. ضمن اینکه اوایل حضورم مصدمیت داشتم. ضمن اینکه معمولا تمام بازیکنان در بردهای تیم بیشتر دیده می شوند و فقط مختص من نیست.
♦️ولی مجتبی رمضانی در بازی با مس کرمان خیلی به چشم آمد. می توان گفت از جناح راست مس کرمان اتوبان باز کردی
نظر لطف شماست ولی من احساس می‌کنم در بازی با مس کرمان همه بازیکنان خوب بودند اما در مورد خودم باید بگویم چند بازی است که در ترکیب تیم قرار می گیرم که انگیزه ام را بالا برده است. وقتی انگیزه داشته باشی تمرینات را بیشتر جدی می گیری. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و همچنان برای تیم مفید باشیم.

♦️هواداران خونه به خونه به تو لقب فالکائو هم که دادند.
(خنده) نظر لطف شان است. بابت حمایتی که از تیم و بنده دارند از همه این عزیزان تشکر می کنم. جا دارد از آن دسته از هوادارانی که به کرمان آمدند و تیم را تشویق کردند نیز تشکر کنم.

♦️حالا علت تحول در تیم را در چه می بینی؟
تاکید می کنم اولین عامل نوع تمرینات آقا نادر می باشد. مسئله دیگر اینکه وقتی با خود بازیکنان نشستیم و در مورد جایگاه تیم صحبت کردیم واقعاً به غیرت همه ما بر خورده بود و تصمیم گرفتیم برای آبروی باشگاه و خودمان هم که شده قاطعانه تر عمل کنیم. شانس کمی هم که برای این تیم در نظر گرفتند فشار را از روی ما برداشت و با روحیه ای عالی وارد زمین می شدیم که خدا را شکر نتیجه داد تا همچنان شانس داشته باشیم.

♦️یعنی همچنان امید به صعود دارید؟
صد در صد. شما امروز خودتان سر تمرین بودید و دیدید که چقدر بازیکنان با انگیزه بالا تلاش می‌کردند. باور کنید همه ما در پی این هستیم که از همین شانس کم هم استفاده کنیم تا به امید خدا  فوتبال مازندران را دارای سهمیه در لیگ برتر کنیم.
♦️این هفته هم مقابل تیمی بازی دارید که به سه امتیاز این دیدار خیلی نیاز دارد.
تیم فجر سپاسی تیم خوبی است ولی ما هم خونه به خونه هستیم و راهی جز این نداریم که برای رسیدن به هدف بزرگ مان از این تیم رد شویم. اتفاقاً در طی فصل با هر تیمی که تدافعی بازی می کرد به مشکل بر می خوردیم ولی با تیم هایی که فوتبال بازی می کنند و به دنبال سه امتیاز هستند همیشه عالی بودیم و نتایج خیلی خوبی گرفتیم. بازی با فجر سپاسی به مانند گل گهر و مس کرمان خواهد بود و شک نکنید این سه امتیاز در بابل خواهد ماند.

♦️امروز بابت قهرمانی تیم امید خونه به خونه در گلزار شهدای امیرکلا حضور داشتید.
مراسم خوبی بود. به هر حال قهرمانی تیم امید خونه به خونه در لیگ برتر امیدها اتفاق کوچکی نیست. جا دارد این موفقیت را به تمام مربیان و بازیکنان این تیم و همچنین مدیران باشگاه تبریک عرض کنم. این قهرمانی انگیزه بازیکنان تیم بزرگسالان را نیز بالا برده است و امیدوارم در پایان فصل ما هم بتوانیم نزد برادران حسن زاده امیری رو سفید باشیم.

♦️صحبت پایانی
جا دارد از مسئولان باشگاه بابت حمایتی که از تیم دارند تشکر کنم. ببینید، برادران حسن زاده امیری همچنان به این تیم خیلی امید دارند که خیلی باارزش است و انگیزه ما را بالا برد. ان شاالله در پایان فصل این عزیزان را خوشحال ببینم.