ثبت نام ماقبل آخر کاروان بازی‌های اسلامی این هفته انجام می‌شود

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دی ماه سال گذشته ثبت نام اولیه کاروان ورزش ایران برای حضور در چهارمین دوره بازی های کشورهای اسلامی توسط کمیته ملی المپیک انجام شد. این دوره از بازی ها از ۲۲ اردیبهشت ماه در باکو آذربایجان آغاز می شود و بر اساس ثبت نام اولیه انجام شده، کاروان ایران […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دی ماه سال گذشته ثبت نام اولیه کاروان ورزش ایران برای حضور در چهارمین دوره بازی های کشورهای اسلامی توسط کمیته ملی المپیک انجام شد. این دوره از بازی ها از ۲۲ اردیبهشت ماه در باکو آذربایجان آغاز می شود و بر اساس ثبت نام اولیه انجام شده، کاروان ایران در ۱۶ رشته این رقابتها شرکت خواهد کرد.

البته ثبت نام ماقبل آخر و بعد از آن ثبت نام نهایی، تعیین کننده ترکیب دقیق کاروان ایران به لحاظ تعداد رشته ها و ورزشکاران اعزامی است. مرحله ثبت نام نهایی یک هفته پیش از آغاز بازی ها انجام می شود اما مرحله ثبت نام ماقبل آخر این هفته و در جریان نشست هماهنگی ماقبل نهایی نماینده کاروان کشورهای شرکت کننده با ستاد برگزاری بازی انجام خواهد شد.

این نشست طی روزهای چهارشنبه تا جمعه هفته جاری در محل برگزاری بازی ها در باکو برگزار می شود. سعید افتخاری، معاون کاروان ورزش ایران در بازی های کشورهای اسلامی به عنوان نماینده کادر سرپرستی این کاروان در این نشست شرکت خواهد داشت و ثبت نام ماقبل نهایی ورزشکاران ایران را نیز انجام خواهد داد.

به گزارش مهر، بر اساس ثبت نام اولیه انجام شده، کاروان ایران با ۱۶۲ ورزشکار و ۱۰۷ همراه در ۲۱ رشته از جمله ورزش‌های آبی، ژیمناستیک، ووشو (ساندا)، تنیس روی میز، هندبال، جودو، کشتی (فرنگی و آزاد)، تیراندازی، تنیس، والیبال، بوکس، دوومیدانی (فدراسیون دوومیدانی و فدراسیون جانبازان و معلولین)، واترپلو، کاراته، تکواندو، ورزش های زورخانه ای و وزنه برداری در این دوره بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت خواهد داشت.

البته بعد از ثبت نام ماقبل آخر و ثبت نام نهایی، تعداد دقیق رشته ها و ورزشکاران اعزامی ایران به باکو مشخص می شود./مهر