میلان کویی :فکرش را هم نمی کردم شهر ساری مسابقات را به این خوبی برگزار کند

میلان کویی( milan kwee )عصر امروز در حاشیه آخرین روز از هفتمین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاه‎های آسیا که در سالن سید رسول ساری برگزار شد در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت (مازند ورزش)، اظهار کرد: سطح بازیهای ساری خیلی خوب بوده و فکر نمی‌کردم کمیته برگزاری در این شهر تا این اندازه مسابقات را […]

میلان کویی( milan kwee )عصر امروز در حاشیه آخرین روز از هفتمین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاه‎های آسیا که در سالن سید رسول ساری برگزار شد در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت (مازند ورزش)، اظهار کرد: سطح بازیهای ساری خیلی خوب بوده و فکر نمی‌کردم کمیته برگزاری در این شهر تا این اندازه مسابقات را به‌خوبی برگزار کند.

وی با بیان اینکه ایران شرایط برگزاری مسابقات جهانی را دارد، خاطرنشان کرد: ایران این توانایی را دارد که بازی‌های بالاتری را برگزار کند لذا مسابقات جام باشگاه‌ها خیلی برای ایران کوچک است و این کشور می‎تواند مسابقات جام جهانی را برگزار کند.

این مقام مسؤول در ادامه تصحیح کرد: رفتار ایرانی ها‌‌ بسیار خوب و خونگرم بوده و در کل باید عرض کنم سازماندهی کل مسابقات نیز خیلی خوب بوده است.

ناظر جهانی فدراسیون تکواندو درباره دلیل شرکت نکردن تیمهای شرق آسیا در این دوره از مسابقات گفت: آنها به علت نداشتن بازاریابی خوب، هزینه‌های بالا و مسافت بالا نتوانستند شرکت کنند و سعی می‎کنند در برگزاری مسابقات محتاط‎تر عمل کرده و به نزدیکترین مسابقات بروند.

میلان در پایان درباره اظهار نظری که قبل از آمدن به ایران داشت و شرایطی که اکنون دیده است، عنوان کرد: درسته، حق با شماست و اکنون من تحت تاثیر میزبانی خوب ایران قرار گرفتم و از اینکه می‎گفتند ایران و خاورمیانه ترس و واهمه داره، اما برعکس آن را در ایران دیدم و خوشحالم که به اینجا آمدم و در خدمت شما هستم.

 

*******************************

گفتگو و تنظیم : فرزانه حسنی

*******************************