سه تساوی یک برد و یک شکست حاصل تلاش مازنی ها

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته سیزدهم از مرحله دوم رقابت های دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و نمایندگان استان مازندران در این هفته در برابر حریفانشان قرار گرفتند. در یکی از مهمترین دیدار های این هفته تیم صدرنشین شهدای بابلسر در دیداری خارج از خانه […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته سیزدهم از مرحله دوم رقابت های دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و نمایندگان استان مازندران در این هفته در برابر حریفانشان قرار گرفتند.

در یکی از مهمترین دیدار های این هفته تیم صدرنشین شهدای بابلسر در دیداری خارج از خانه و در دربی مازندرانی این هفته به مصاف تیم شهدای ماکران میاندرود رفت.در این دیدار تلاش دو تیم برای گشودن دروازه ها فایده ای نداشت تا این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه تلاش بدون گل به پایان برسد.

در دیگر دیدار این هفته تیم پیام مقاومت ساری در خانه میزبان تیم ملی پوشان تبریز بود . در این دیدار شاگردان لطفی بعد از چندین هفته ناکامی این هفته موفق شدند نماینده تبریز را با تک گل علی نوریان شکست دهند و سه امتیاز ارزشمند این دیدار خانگی را کسب کنند.

صنعت ساری دیگر نماینده مرکز استان این هفته در دیداری خارج از خانه میهمان تیم چوکا تالش بود.شاگردان عمادیان که در این دیدار تا دقایق پایانی با یک گل از حریف خود پیش بودند،کم تجربگی کردند و در ۱۰ دقیقه پایانی بازی دو گل دریافت کردند و مغلوب تجربه ی تالشی ها شدند تا سه امتیاز این دیدار را از دست بدهند و دست خالی تالش را به سمت ساری ترک کنند.

اتحاد ساری در دیدار خانگی میزبان تیم کامیاران بود . در این دیدار ساروی ها موفق نشدند از این دیدار خانگی نهایت استفاده را ببرند و در نهایت به تساوی در این دیدار رضایت دادند تا یک امتیاز از این بازی کسب کنند.

ساروی ها در نیمه اول یک ضربه پنالتی را نیز هدر دادند تا دروزاه ها در این دیدار بسته باقی بماند.

گفتنیست ؛ ابراهیم باقری سرمربی جوان و آینده دار اتحاد ساری در پایان این دیدار با حضور در رختکن تیم از تمامی بازیکنان خداحافظی کرد و رسما از هدایت این تیم استعفا داد .