تصاویر سی وهفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشتی آزاد بسیج کشور در رامسر

به مناسبت هفته بسیج سی وهفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشتی آزاد بسیج کشور درمجموعه فرهنگی وورزشی شهیدچمران رامسر برگزار شد .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در این مسابقات که باهمکاری سپاه کربلا استان مازندران ، ناحیه مقاومت سپاه شهرستان رامسر ، اداره ورزش وجوانان شهرستان رامسر ، هیات کشتی شهرستان رامسر و مجموعه فرهنگی ورزشی شهیدچمران با شرکت صدوهفتاد کشتی گیر در ده وزن از استانهای مختلف برگزارشد .

درپایان تیم های توابع تهران با دویست وهشت امتیاز شهیدبلباسی استان مازندران با ۱۵۵ امتیاز دوم و تیم تهران باکسب ۱۴۶ امتیاز عنوانهای اول تا سوم از آن خود کردند وکاپ اخلاق به استان بوشهررسید . از شهرستان رامسر که با نام شهید مدافع حرم تاش موسی در این مسابقات شرکت می کرد دروزن صدوده کیلوگرم علی طاهرخانی و دروزن چهل وهشت کیلوگرم رامین قلی نیا موفق به کسب مدال نقره شدند. علی خلعتبری نیز سرمربی تیم کشتی آزاد استان مازندران بود . دراین مسابقات داوران مطرحی نیز حضورداشتند که احمدی و آقا ولی داوران بین المللی بعنوان نماینده گان کمیته داوران فدارسیون کشتی و حسن گلدشتی داوربین المللی ازشهرستان رامسر نیز چند رویداد این مسابقات را قضاوت کرد . نماینده فدارسیون کشتی دراین مسابقات نیز که مسئولیت جدول بندی مسابقات را برعهده داشت نیز جناب ثمر بخش از پیشکسوتان این امربود .
مصاحبه کوتاهی نیز با احمد نجاریان سرمربی تیم نوجوانان استان تهران که از نزدیک بیننده این رویداد بود نیز داشتیم .
وی در باره سطح برگزاری این مسابقات گفت : این مسابقات نسبت به سال گذشته سطح کیفی و کمی بسیار خوبی داشت . و برگزاری آن قبل از مسابقات قهرمانی کشور باعث شد .که خیلی از استان ها با بدنه اصلی خود در این مسابقات حضور پیدا کردند ازجمله دو تیم از استان تهران و دو تیم از استان مازندران میزبان مسابقات هم امکانات خوبی فراهم کردند و شرایط برگزاری بسیار رضایت بخش بود .
وی درباره وضعیت کشتی پایه ایران نیز گفت : در این باره خوشبین نیستم با وجود آنکه تلاش زیادی انجام می گیرد اما تا زمانی که دوقطبی حکمفرما باشد . ووابسته به استانهای تهران و مازندران باشیم . وچند تک ستاره از استانهای دیگر مطرح شوند . وضعیت نمی تواند جالب باشد .
وی درباره استعفای دسته جمعی مسئولین فدارسیون کشتی و انتصاب حمید بنی تمیم بعنوان سرپرست فدارسیون کشتی بعنوان سوال پایانی نیز گفت : این مساله برای اهالی کشتی قابل پیش بینی بود از دید ما علتهای متفاوتی دارد اما برای کشتی این اتفاق قطعا ” خوشایند نیست . جایگزین کردن مهره های مناسب زمانبر کشتی ما یک روز از دست بده ضررمی کندودرواقع الان بلاتکلیف هستیم و انتخابهایی که انجام شده ثبات ندارد .