آتش بازی یاران دست نشان مقابل صدرنشین لیگ

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم فوتبال خونه به خونه بابل در ورزشگاه  خالی از تماشگر ۷ تیر  توانست تیم  صدرنشین لیگ   گهر سرجان را با نتیجه پرگل  ۵ بر یک شکست دهد و  امیدوار به  ۴ بازی باقی مانده  لیگ باشد . از ساعت ۱۶:۱۵  خونه به خونه بازی خود را در ورزشگاه هفتم […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم فوتبال خونه به خونه بابل در ورزشگاه  خالی از تماشگر ۷ تیر  توانست تیم  صدرنشین لیگ   گهر سرجان را با نتیجه پرگل  ۵ بر یک شکست دهد و  امیدوار به  ۴ بازی باقی مانده  لیگ باشد .

از ساعت ۱۶:۱۵  خونه به خونه بازی خود را در ورزشگاه هفتم تیر بابل مقابل گل گهر آغاز کرد و خیلی زود و در دقیقه ۱۳ دروازه خود را باز شده دیدند، پس از گل اول این بازی، توفان بابلی ها آغاز شد و تیم میزبان اجازه نفس کشیدن به حریف سرسخت خود نداد. آنها تنها یازده دقیقه زمان می خواستند بازی را به تساوی بکشانند و در دقیقه ۲۴ توسط میلاد نوری دروازه حریف را باز کنند. مهران فرضیات در دقیقه ۳۳ توانست دومین گل خونه به خونه را وارد دروازه حریف کند.

شاگردان دست نشان نیمه اول را با همین نتیجه به پایان بردند، در نیمه دوم علیرغم انتظار بازهم این بازیکنان تیم خونه به خونه بودند که میل دروازه حریف کردند و گل گهری ها را به توپ بستند، آنها در دقایق ۶۰ و ۶۲ توسط حمید کاظمی و در دقیقه ۸۰ توسط روح الله باقری سه بار دیگر دروازه حریف را باز کردند تا به یک پیروزی استثنایی و شیرین دست پیدا کنند.
خونه به خونه با این پیروزی توانست ۴۵ امتیازی شود و به رده ششم جدول رده بندی صعود کند.

 

تحلیل بازی :

تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در ورزشگاه  خالی از تماشاگر هفتم تیر بابل توانست تیم  صدرنشین و پر ادعای  گل گهر سیرجان را با نتیجه  ۵ بر ۱ در هم بکوبد و به بازی های باقیمانده  لیگ دسته اول کشور امیدوار تر شود.

خونه به خونه بابل بازی خود را از ساعت۱۶:۱۵ در ورزشگاه هفتم تیر بابل مقابل تیم صدر نشین لیگ یعنی گل گهر سیرجان آغاز کرد و دقایقی نگذشت که خیلی زود و در دقیقه ۱۳ در طی یک غافلگیری دروازه خود را باز شده دید.

پس از گل تیم میهمان،حملات پی در پی بابلی ها آغاز شد و تیم میزبان حتی اجازه نفس کشیدن را هم به حریف قدرتمند خود نداد.
تلاش بابلی ها پس از ۱۱ دقیقه نتیجه داد و آنها توانستند نتیجه را به تساوی بکشانند و در دقیقه ۲۴ که هواداران بابلی که در اطراف ورزشگاه ایستاده بودند و مشغول تشویق مرحوم هادی نوروزی بودند توسط میلاد نوری دروازه حریف را باز کنند.

مهران فرضیات در دقیقه ۳۳ توانست روی حرکت فوق العاده ای که محمد غلامی شروع کرده بود دومین گل خونه به خونه به را وارد دروازه حریف کند.
نیمه اول این دیدار جذاب و دیدنی با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم علیرغم انتظار این تیم خونه به خونه بود که سراپا حمله شد و گل گهری ها را در زمین خود حبس کردند، آنها در دقیقه ۶۰ توسط حمید کاظمی از روی نقطه پنالتی توانستند گل سوم خود را به ثمر برسانند و دو دقیقه بعد روی اشتباه دروازبان تیم سیرجانی روی دفع توپ در دقیقه ۶۲  حمید کاظمی توانست با زدن یک ضربه سر استثنایی دومین گل خود وچهارمین گل تیم خونه به خونه را به ثمر برساند..
این پایان کار نبود و در دقیقه ۸۰ روح الله باقری یه تنه به قلب دفاع حریف زد و با جا گذاشتن ۲ مدافع تیم سیرجانی گل پنجم و تیر خلاص رو به تیم سیرجانی بزند تا مانند آب سردی بر پیکره وینگو بگوویچ باشد و دست نشان و شاگردانش به یک برد شیرین و ارزشمند خانگی دست پیدا کنند.
خونه به خونه با این پیروزی توانست ۴۵ امتیازی شود و به رده ششم جدول رده بندی صعود کند…..باید دید آیا دست نشان این بار هم موفق به لیگ برتری کردن یگ تیم لیگ یکی و به عنوان نماینده استان مازندران می شود.

نویسنده مطلب : (علی گرجی پور)