امیرحسین ملکی نماینده ویژه سازمان لیگ فوتسال ایران شد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،طی جلسه ای که کفاشیان  ریاست کمیته فوتسال با نمایندگان هیات های استان های کشور برگزار کرد،استان مازندران به عنوان یکی از ۶ استان پایلوت فوتسال ایران انتخاب شد و همچنین امیر حسین ملکی جوان خوش نام و آینده دار مازندرانی به عنوان نماینده ویژه سازمان لیگ فوتسال ایران شد […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،طی جلسه ای که کفاشیان  ریاست کمیته فوتسال با نمایندگان هیات های استان های کشور برگزار کرد،استان مازندران به عنوان یکی از ۶ استان پایلوت فوتسال ایران انتخاب شد و همچنین امیر حسین ملکی جوان خوش نام و آینده دار مازندرانی به عنوان نماینده ویژه سازمان لیگ فوتسال ایران شد .

بر این اساس، فدراسیون برای سهولت کار شهرستانی ها و برای اینکه تجمع زیادی از کل کشور در فدراسیون ایجاد نشود،استان ها را تقسیم کرد و ۶ نفر را در ایران مسئول کرد تا کارهای مربوط به فوتسال را در ۶ منطقه کشور انجام دهند.

با این انتخاب از این پس ، استان های سمنان، گلستان، خراسان رضوی و خراسان شمالی برای انجام قرارداد ها و ثبت و صدور کارت های بازی ها باید به استان مازندران مراجعه کنند تا امیرحسین ملکی به عنوان یکی از ۶ نماینده کل کشور مدارک آنها را بررسی کنند.

و اما پیام امیر حسین ملکی، یکی از ۶ نماینده ویژه سازمان لیگ فوتسال ایران بعد از این انتخاب :

با سلام

کلیه تیم های فوتسال در سطح کشور در تمامی رده ها که قصد شرکت در مسابقات کشوری را دارند، لطفا برای هماهنگی و ثبت قرارداد و صدور کارت برای مسابقات با اینجانب هماهنگی لازم را بعمل آوردند.
الحمدالله با توجه به جلسه ای که با آقای کفاشیان ریاست محترم کمیته فوتسال داشته ایم، استان مازندران به عنوان پایلوت و یکی از شعبه های ثبت قرارداد و صدور کارت انتخاب شد و استان های سمنان _ گلستان _ خراسان رضوی _ خراسان شمالی به این زیر مجموعه اضافه گردید.
جهت هماهنگی لطفا با بنده تماس حاصل فرمایید.
۰۹۱۱۳۵۱۲۴۵۰

ارادتمند شما امیرحسین ملکی