با افتخار می گوییم ؛ بله ما مازندرانی هستیم ..!

مازند اسپرت (مازند ورزش):سالی پرمدال را پشت سر گذاشته‌ایم و باافتخار آفرینی‌های قهرمانانمان حسابی کیف کرده ایم و به خودمان بالیدیم.  عجب سالی بوده این ۹۵ برای ما مازندرانی‌ها …! در کنار غم و ناراحتی‌های زیادی که این سال به ما تحمیل کرد نمی‌شود به‌راحتی از رکورد زدن قهرمانان مازنی در کسب مدال‌های رنگارنگ گذشت […]

مازند اسپرت (مازند ورزش):سالی پرمدال را پشت سر گذاشته‌ایم و باافتخار آفرینی‌های قهرمانانمان حسابی کیف کرده ایم و به خودمان بالیدیم.

 عجب سالی بوده این ۹۵ برای ما مازندرانی‌ها …!

در کنار غم و ناراحتی‌های زیادی که این سال به ما تحمیل کرد نمی‌شود به‌راحتی از رکورد زدن قهرمانان مازنی در کسب مدال‌های رنگارنگ گذشت .چه ها که نکردند این دلاورمردان وشیرزنان مازندرانی ،چپ و راست مدال‌های مختلفی را برایمان به ارمغان آوردند تا هم‌اکنون ما به داشتنشان افتخار کنیم .

ورزش مازندران عیدی‌اش را خیلی زودتر از تحویل سال از قهرمانانش گرفت تا با این مدال‌های رنگارنگ حسابی کیف کنیم و پز مازندرانی بودنمان را پیش غیر مازنی‌ها بدهیم .

بله ما مازندرانی هستیم ..!

افتخار می‌کنیم در دیاری زندگی می‌کنیم که سرشار از قهرمانان بزرگ است .کسب بیش از ۴۰۰ مدال در یک سال یعنی اوج افتخار برای استانی که معدن ورزشکار و پرورش‌دهنده‌ی قهرمان است .لیاقتمان خیلی بالاست ولی قدر داشته‌هایمان را نمی‌دانیم.ورزش مازندران در سال ۹۵ بهترین رکورد و عملکرد در کسب مدال و موفقیت ورزشی طی سالهای گذشته داشته را داشته است و امید داریم تا در سال جدید قهرمانانمان بتوانند رکورد ۹۵ خودشان را ارتقا دهند تا مازندرانی‌ها بیش‌ازپیش به داشتن این غیور مردان ببالند.

در سال جدید بیاییم یکرنگ باشیم ..!

اینکه چرا همدیگر را قبول نداریم و چه دلیلی دارد که اسیر اختلافات شهری می‌شویم بزرگ‌ترین علامت سؤالی است که تابه‌حال کسی جوابش را نیافته است .با اختلافاتی که بین هواداران شهرهاست ،همیشه دشمن‌شاد می‌شویم و کسی هم نیست که این وضع را سروسامان بدهد. ما همچنان از جایی ضربه می‌خوریم که بزرگ‌ترین نقطه‌ضعف ما مازندرانی‌هاست و آن‌هم چیزی نیست جز عدم اتحاد .. !

امیدواریم در سال جدید دل‌های هواداران و مردمان شهرهای استان بیشتر به هم نزدیک شود و دیگر شاهد اختلافات درون خانوادگی نباشیم و نباید این را فراموش کنیم که در صورتی موفق خواهیم شد که همه باهم همدل باشیم .

مازند اسپرت همیشه مدیون خوبی‌های دوست دارانش است

به لطف و یاری خداوند و همراهی شما عزیزانی که همیشه یاری گر ما بوده‌اید سال ۹۵ را نیز با تمام فراز و نشیب‌هایش پشت سر گذاشته‌ایم.

افتخار می‌کنیم که جیره خار کسی نیستیم و از این بابت خیالمان راحت است که برای خودمان کار می‌کنیم و به عشق مردمی که ما را حمایت می‌کنند قلم می‌زنیم .حمایت معنوی مردم را به‌جای حمایت مالی سیاسیون ترجیح می‌دهیم و حاضریم با دست‌خالی برای پیشرفت ورزش استان تلاش کنیم تا دستمزد خودمان را از مردمان استانمان بگیریم.

شما در بدترین شرایط همراه ما بوده‌اید و ما هم همیشه مدیون خوبی‌هایتان هستیم و خواهیم بود .ما قدردان حمایت‌هایتان هستیم و سعی خواهیم کرد در سال جدید ضعف‌های سال گذشته را پوشش دهیم تا با کمترین ایراد شما عزیزان را از اتفاقات ورزش مازندران مطلع کنیم.

در پایان سال جا دارد از طریق همین پست از تمام همکارانی که ما را در این راه سخت همراهی کرده‌اند تشکر کنیم .افتخار می‌کنیم از اینکه هرکدام از مازند اسپرتی‌ها هم‌اکنون در رسانه‌های استان و کشور مدیران پرتلاشی هستند و از این بابت به خودمان می‌بالیم(قابل‌توجه اداره ارشاد و خانه مطبوعات مازندران ..!! )

باید از یاران خوب مازنداسپرتی و مدیران آینده دار ورزشی نویس :مقداد بهرامی (آفتاب شمال)،محمد اسدی (خزر ورزشی)،روزبه حداد پور (والیبال ایران)،جواد نیک پرور(والیبال آنلاین ) ،اکبرقاسمپور (خزر نگاه)،علی فروتن علی زاده (خبرساری)،شایان کیانوش(صدای ساری)،علی ناری(پلاس اسپرت) و عزیزان دیگری که در دیگر رسانه‌ها و سایر جراید مشغول شدند(نیلوفر ابراهیمی ،مهدی حسن‌زاده،نبیل معصومی ،مصطفی ذبیح زاده،مجتبی محمدینی،امیرحسین مولایی ،علیرضا اقبالی و گل‌آذین سیفی،محمدرضا میری،میلاد حسین زاده و …) تشکر کنیم و برای رفقای دوست‌داشتنی خودمان آرزوی موفقیت‌های بیشتر داشته باشیم تا در این راه مثل همیشه پیروز و سربلند باشند .

پایگاه خبری مازند اسپرت (مازند ورزش) این افتخار را دارد با مجوز رسمی از هیات نظارت بر مطبوعات و با تلاش شبانه‌روزی عزیزانی چون :علی ابراهیمی (مدیراجرایی پایگاه خبری)،احمد قربانی( سردبیر و عکاس پرتلاش ) ،سید روجا شجری (مسئول امور بانوان ) ،تاراهاشمی(سرپرست پایگاه خبری در غرب استان)،فرزانه حسنی (سرپرست پایگاه خبری در شرق استان)،علی حسینی و المیرا قاسم تبار(مسئولین پایگاه خبری در شهر آمل )،الهام زارعی(مسئول پایگاه خبری در شهرستان نکا)،مرتضی اسد پور(مسئول پایگاه خبری در شهرستان بابلسر و فریدونکنار)،آرمان رسول پور(مسئول پایگاه خبری در مرکز استان)،جواد یوسفی (مسئول پایگاه خبری در شهرستان چالوس )،امیر طهماسبی (مسئول پایگاه خبری در شهرستان قائم‌شهر )بنیامین مرشدی،مهدی کهن روز و عکاسان سایت؛ عباس ناساری، سیاوش زمان زاده،ولی‌الله علی نیا،شهاب عمادی،احسان ضامنی،زکیه باباجانی،محسن نوپور و محمدرضایی ، رتبه یک رسانه‌های ورزشی در استان مازندران را داشته باشد و شک نکنید در سال جدید با طرح و قالبی جدید در گرافیک سایت و ایده‌هایی جدید و همچنین با برنامه‌هایی نو جهت جلب رضایت تمامی بازدیدکنندگانش تلاش خواهد کرد .

در آستانه تحویل سال نو ؛ از درگاه ایزد منان سالی سرشار از برکت و رحمت برای ایران اسلامی و موفقیت‌های افزون‌تر برای جامعه ورزش کشور و استان مازندران مسئلت داریم و امیدواریم در سال جدید مدال‌آوری‌های دلاور مردان و شیر زنان مازنی بیش از سال گذشته شود تا ما و تمامی مردم دیار علویان باافتخار آفرینی‌هایشان بازهم لذت ببریم.

 

موفق و سربلند باشید

مهدی رضی

مدیرمسئول پایگاه خبری تخصصی ورزشی مازنداسپرت/مازندورزش