کارگاه آموزشی آشنایی با آسیب های رایج ورزشکاران سه گانه

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،کارگاه آموزشی با عنوان ” آسیب های رایج ورزشکاران سه گانه ” با حضور علاقمندان و دانشجویان رشته تربیت بدنی با مدرسی دکتر فلاح محمدی در موسسه آموزش عالی شفق تنکابن برگزار شد فدراسیون ورزش سه گانه در راستای تحقق امر گسترش و فراگیری این رشته هم در بعد اجرا […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،کارگاه آموزشی با عنوان ” آسیب های رایج ورزشکاران سه گانه ” با حضور علاقمندان و دانشجویان رشته تربیت بدنی با مدرسی دکتر فلاح محمدی در موسسه آموزش عالی شفق تنکابن برگزار شد
فدراسیون ورزش سه گانه در راستای تحقق امر گسترش و فراگیری این رشته هم در بعد اجرا و هم در بعد علمی، اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان آشنایی با آسیب های رایج ورزشکاران سه گانه با همکاری دکتر محسن لقمانی استاد دانشگاه ومدیر پژوهشی موسسه شفق برگزار نمود.
این کارگاه آموزشی  سه ساعته با تدریس جناب آقای دکتر محمد فلاح محمدی (دکترای آسیب شناسی ورزشی دانشگاه خوارزمی تهران) و با شرکت  ۳۰ نفر از دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد و علاقمندان در بخش های مشخص و علمی برگزار گردید.
دکتر فلاح محمدی ضمن معرفی رشته سه گانه و جایگاه آن هم در جهان و هم در ایران در خصوص برنامه های تمرینی جهت آماده سازی ورزشکاران ،آسیب های رایج این رشته و نحوه مدیریت و پیشگیری از بروز این آسیب ها و… مطالبی را عنوان داشت.
گفتنی است این فدراسیون در نظر دارد که دوره های مربیگری و داوری این رشته را در سال ۱۳۹۶ در همین دانشگاه به عنوان پایگاه علمی ورزش سه گانه برگزار نماید که تاریخ آن متعاقباً اعلام خواهد شد.
لازم به ذکر است که فدراسیون  ورزش های سه گانه  با توجه به ظرفیت های موجود در دانشگاه شفق، این مرکز آموزشی را به عنوان پایگاه علمی-تخصصی این رشته ورزشی برگزیده است.

 

نوشته شده توسط تارا هاشمی