از آبرو داری نصیرلو تا بالا بردن پرچم مازندران در کشور و آسیا + تصاویر

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته بیست و ششم و پایانی لیگ برتر فوتسال این هفته برگزار شد که در مهمترین دیدار هفته تیم گیتی پسند با پیروزی پرگل مقابل یاسین پیشرو عنوان قهرمانی هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال را کسب کرد. در این دیدار محمود نصیرلو داور ارزنده مازندرانی قضاوت این دیدار را بر […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته بیست و ششم و پایانی لیگ برتر فوتسال این هفته برگزار شد که در مهمترین دیدار هفته تیم گیتی پسند با پیروزی پرگل مقابل یاسین پیشرو عنوان قهرمانی هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال را کسب کرد.

در این دیدار محمود نصیرلو داور ارزنده مازندرانی قضاوت این دیدار را بر عهده داشت با باز هم بزرگی خودش را ثابت کند و با قضاوتی عادلانه در این دیدار شایستگی هایش را باز هم ثابت کند تا همچنان به عنوان افتخار مازندران در سطح کشور و حتی آسیا بدرخشد .

نصیرلو که امسال بیش از هر سال دیگری فعال بود ، در بازی های آسیایی قضاوت های چشم گیری داشت و بدون شک می توان نامش را به عنوان برترین داور فوتسال کشور نام برد .

نصیرلو در دیدار هفته آخر لیگ بر چادر مادر شهید بوسه زد

هنگام تقدیر سردار حاج‌حسین خرازی فرمانده لشگر ۱۴ امام حسین (ع)  از مقام‌شاخص مادر در پیش از بازی ،نصیرلو  بر چادر مادر شهید بوسه زد تا شخصیت بالای خودش را در مسائل فرهنگی و غیر ورزشی نیز نشان دهد.

استان مازندران به داشتن چنین داوری باید افتخار کند که پرچم این استان را چه در کشور و چه در بازی های آسیایی و جهانی بالا می برد.