۴-۲-۳-۱ آرسنال و بایرن؛ یکی دنبال شگفتی، دیگری خواهان حفظ برتری!

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،فرداشب در مصاف برگشت لیگ قهرمانان اروپا میان آرسنال  و بایرن، انتظار جامعه فوتبال این است که میزبان انگلیسی برای باخت سنگین ۵ بر یک تلاش کند و دست به شگفتی زند. و میهمان آلمانی با تیزهوشی و حرفه‌ای گری از برتری قابل توجه خود، نهایت بهره‌برداری را بکند. با […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،فرداشب در مصاف برگشت لیگ قهرمانان اروپا میان آرسنال  و بایرن، انتظار جامعه فوتبال این است که میزبان انگلیسی برای باخت سنگین ۵ بر یک تلاش کند و دست به شگفتی زند.

و میهمان آلمانی با تیزهوشی و حرفه‌ای گری از برتری قابل توجه خود، نهایت بهره‌برداری را بکند.

با توجه به این انتظار کلی، باید یک نکته را ذکر کرد که هردو تیم، با یک روش تاکتیکی مشابه گام به میدان خواهند گذاشت.

براساس اعلام بیلد، هر دو تیم با روش ۱-۳-۲-۴ گام به میدان می‌گذارند. البته باید دید سیستم و قالب تاکتیکی کدامیک، موثر و نافذتر خواهد بود.

مطابق این گزارش آرسنالی‌ها احتمالا از اوسپینا در دروازه، بیرین، موصطفی، کوشیلینی و گیبس در زنجیره دفاعی چهار نفره استفاده خواهند کرد.البته خط میانی خود را با دو لایه رمسی، ژاکا و بعد والکات،اوزیل و سانچس شکل خواهند  داد.

تک مهاجم هدف نیز اولیور ژیرو خواهد بود.

اما طبق پیش‌بینی گزارشگر بیلد، بایرنی‌ها در دروازه همچنان از مانوئل نویر استفاده می‌کنند. خط دفاع خود را با رافینیا، خاوی مارتینس، هوملس و آلابا شکل می‌دهند.

در لایه اول خط میانی از ژابی آلونسو و ویدال استفاده می‌کنند. در لایه دوم نیز از روبن، تیاگو و ریبری بهره می‌گیرند.

تک مهاجم نوک نیز لواندوفسکی خواهد بود./فارس