قمری: با رأی ۹۰ درصدی عضو هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا شدم/ رئیس کمیته ضد دوپینگ ACC عذرخواهی کرد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،درباره حضور در اجلاس کنفدراسیون آسیا و انتخابش به عنوان عضو هیئت رئیسه این کنفدراسیون اظهار داشت: یکی از اهداف‌ ما برای حضور در عرصه بین‌الملل کسب کرسی‌های بزرگ بوده و و ما این موضوع را از ۴ سال قبل مد نظر داشتیم. در طول ۳ ماهی که در فدراسیون […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،درباره حضور در اجلاس کنفدراسیون آسیا و انتخابش به عنوان عضو هیئت رئیسه این کنفدراسیون اظهار داشت: یکی از اهداف‌ ما برای حضور در عرصه بین‌الملل کسب کرسی‌های بزرگ بوده و و ما این موضوع را از ۴ سال قبل مد نظر داشتیم. در طول ۳ ماهی که در فدراسیون نبودم، خللی در رایزنی‌ها صورت گرفت اما دوباره با پیگیری‌های لازم توانستیم این پست مهم را در اختیار بگیریم.

وی افزود: خوشبختانه نگاه مثبتی به دوچرخه‌سواری ایران در بین اعضای کنفدراسیون آسیا وجود دارد. حتی رئیس فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری از صحبت‌های خود از ایران به عنوان یک کشور رو به پیشرفت در دوچرخه‌سواری نام برد.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ادامه داد: برای عضویت در هیئت رئیسه آسیا موفق به کسب رأی ۸۵ تا ۹۰ درصدی شدم که رأی بسیار خوبی است. ۹ نفر در هیئت رئیسه عضو هستند و می‌توانند در تصمیم‌گیری‌ها دخالت داشته باشند.

قمری گفت: در چند روز حضور در بحرین نزدیک به ۱۸ ساعت رایزنی می‌کردیم و حالا که این پست مهم را کسب کرده‌ایم، می‌توانیم کارهای زیادی انجام داده و مشکلات را برطرف کنیم. بدون شک عضویت در هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا می‌تواند در توسعه دوچرخه‌سواری ایران و آسیا موثر باشد.

وی با اشاره به دعوت از رئیس فدراسوین جهانی و همچنین کنفدراسیون آسیا برای حضور در ایران عنوان کرد: این دعوت از آنها صورت گرفت تا ان‌شاءالله در سال ۹۶ به کشورمان بیایند.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری در پاسخ به این سوال که آیا با رئیس کمیته ضد دوپینگ آسیا که علیه دوچرخه‌سواری ایران صحبت کرده بود، حرف زده یا خیر؟ گفت: ما اعتراض خود را به او و سایر مسئولان اعلام کرد. این فرد نیز گفت که نمی‌تواند جریمه تیم پیشگامان را تغییر بدهد، اما نوع برخورد خود را اصلاح می‌کند. رئیس کمیته ضد دوپینگ ACC همچنین قول داد که پس از سپری شدن محرومیت تیم پیشگامان در رقابت‌های مختلف، کشورهایی که میزبانی تورنمنت‌های بعدی را بر عهده دارد، موظف خواهد بود به تیم پیشگامان نیز دعوت‌نامه ارسال کنند. خوشبختانه نامه‌ای که نوشته بودیم، اثر بخش بود و این مقام مسئول نیز عذرخواهی کرد./تسنیم