اعتراض منصوریان به داور و کنایه استقلالی‌ها به شربتی/یرکوویچ گل زد و خوشحالی نکرد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دیدار تیم‌های استقلال و سیاه‌جامگان در ورزشگاه آزادی با برتری یک بر صفر سیاه جامگان در جریان است. *یرکوویچ مهاجم سیاه جامگان و سابق استقلال موفق شد دروازه آبی‌پوشان را باز کند و پس از این گلزنی خوشحالی نکرد. * در یک صحنه که روی بازیکنان استقلال خطا شد، منصوریان […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دیدار تیم‌های استقلال و سیاه‌جامگان در ورزشگاه آزادی با برتری یک بر صفر سیاه جامگان در جریان است.

*یرکوویچ مهاجم سیاه جامگان و سابق استقلال موفق شد دروازه آبی‌پوشان را باز کند و پس از این گلزنی خوشحالی نکرد.

* در یک صحنه که روی بازیکنان استقلال خطا شد، منصوریان اعتقاد داشت داور باید به بازیکن حریف کارت زرد می‌داد و به همین دلیل به داور چهارم به شدت اعتراض کرد.

* میثاقیان در کنار زمین تیمش را هدایت می‌کند و جالب اینکه این مربی بیشتر سعی می‌کند با دست زدن و روحیه دادن به بازیکنان به هدایت سیاه‌جامگان بپردازد.

* منصوریان با حرکات عجیب و غریبی در کنار زمین مشغول هدایت استقلال است.

* در یک صحنه که به نفع سیاه‌جامگان خطا اعلام شد منصوریان در کنار زمین توپ را در دستانش نگه داشته و لحظاتی را با بازیکن استقلال صحبت کرد و همین موضوع باعث شد تا داور سوت زده و به او تذکر دهد.

*‌در یک صحنه دیگر نیز که توپ به دستان غفوری برخورد کرد داور به نفع استقلال خطا گرفت که این موضوع اعتراض میثاقیان و بادامکی را در پی داشت.

* سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان محروم استقلال برای تماشای این دیدار به ورزشگاه آمده و در وی آی پی مستقر شد.

* هواداران استقلال در شعارهای خود بیشتر به برد آسیایی این تیم مقابل التعاون توجه کرده و شعارهایشان بر اساس این دیدار است.

*‌ رضا شربتی مدافع سیاه‌جامگان که هفته گذشته اشتباه عجیبی را مرتکب شده بود، امروز مورد کنایه هواداران استقلال قرار گرفته و طرفداران این تیم با کنایه این بازیکن را تشویق می‌کنند.

* تدارکات سیاه‌جامگان در بین نیمه اول بازی، پتوهایی که در نیمکت ذخیره‌های این تیم قرار داشت را جمع کرده و به رختکن برد.

* هواداران استقلال در چندین صحنه به تشویق ایسلندی مشغول شدند./فارس