بازگشت شاراپووا به مسابقات از ماه می با وایلدکارت

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،ماریا شاراپووا تنیسور سابق شماره یک جهان که به دلیل دوپینگ ۱۵ ماه از میادین به دور بود قرار است در مسابقات رم که در ماه می برگزار می شود شرکت کند. اندی ماری تنیسور شماره یک مردان جهان در گفت وگویی درباره حضور دوباره شاراپووا در مسابقات اظهار داشت: […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،ماریا شاراپووا تنیسور سابق شماره یک جهان که به دلیل دوپینگ ۱۵ ماه از میادین به دور بود قرار است در مسابقات رم که در ماه می برگزار می شود شرکت کند.

اندی ماری تنیسور شماره یک مردان جهان در گفت وگویی درباره حضور دوباره شاراپووا در مسابقات اظهار داشت: او باید هر کاری کند تا دوباره به اوج برگردد. اگر ورزشکاری فکر می کند بهترین است پس باید بتواند تماشاگران زیادی را به ورزشگاه بکشاند.

وی افزود: شاراپووا این فرصت را دارد تا دوباره رنکینگ خود را بالا ببرد. او این پتانسیل را دارد که بدون وایلد کارت در مسابقات شرکت کند.

شاراپووا در المپیک لندن موفق به کسب مدال نقره شد اما بعدها به دلیل مثبت اعلام شدن تست دوپینگش به دلیل استفاده از ملدونیوم به مدت دو سال محروم شد که محرومیت وی به مدت ۱۵ ماه کاهش یافت.

وی قرار است در مسابقات رم با وایلد کارت شرکت کند./فارس