پروفسور برتیل بویلون پزشک جراح یزدانی:وی می‌تواند به ورزش حرفه‌ای ادامه دهد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،پروفسور بویلون که اصالتی فرانسوی دارد با اشاره به عمل جراحی پای کریستیانو رونالدو فوتبالیست مطرح پرتغالی اظهار کرد: تمام اقداماتی که برای جراحی پای رونالدو انجام دادیم برای یزدانی در حال انجام است و تیم مراقبت‌های ویژه ما به‌صورت تمام وقت در کنار رضا یزدانی است. وی گفت: با […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،پروفسور بویلون که اصالتی فرانسوی دارد با اشاره به عمل جراحی پای کریستیانو رونالدو فوتبالیست مطرح پرتغالی اظهار کرد: تمام اقداماتی که برای جراحی پای رونالدو انجام دادیم برای یزدانی در حال انجام است و تیم مراقبت‌های ویژه ما به‌صورت تمام وقت در کنار رضا یزدانی است.

وی گفت: با توجه به رژیم‌های خاص کشتی‌گیر ایرانی غذای وی از بهترین رستوران‌های بیرون بیمارستان تهیه می‌شود.

بویلون با اشاره به اینکه با توجه به معاینات مقدماتی و زمان زیادی که یزدانی پیش از عمل از دست داده است، خاطر نشان کرد: بین آشیل پای راست هفت سانتی‌متر فاصله ایجاد شده، عضله‌های پای یزدانی قوی است و از این عضله‌ها تاندوم‌هایی را تا پایین پای مصدوم می‌آوریم و ناحیه مصدوم را به هم دوخت می‌زنیم تا فاصله به وجود آماده رفع شود.

وی ادامه داد: قطعا یزدانی می‌تواند به ورزش حرفه‌ای ادامه دهد و من به مردم ایران و علاقه‌مندان این قهرمان بزرگ از طریق مجله دنیای کشتی نوید یک عمل موفقیت‌آمیز را می‌دهم.

منبع: مجله بین‌المللی دنیای کشتی.