رئال‌مادرید برای دومین بار متوالی از شکست گریخت/ رئال صدر جدول را از دست داد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، تیم رئال مادرید با دومین بازگشت متوالی از شکست، به تساوی ۳ بر ۳ خانگی با لاس‌پالماس در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) رضایت داد. پس از اینکه ایسکو در دقیقه ۸ رئال را پیش انداخت،تانا در دقیقه ۱۰ بازی را به تساوی کشاند […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، تیم رئال مادرید با دومین بازگشت متوالی از شکست، به تساوی ۳ بر ۳ خانگی با لاس‌پالماس در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) رضایت داد.

پس از اینکه ایسکو در دقیقه ۸ رئال را پیش انداخت،تانا در دقیقه ۱۰ بازی را به تساوی کشاند و گرت بیل از رئال مادرید در دقیقه ۴۷ اخراج شد. در ادامه لاس‌پالماس۲ بار توسط ویرا از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۵۶ و بوآتنگ در دقیقه ۵۹ به گل رسید. در نهایت رئال مادرید توسط رونالدو در دقایق ۸۶ از روی نقطه پنالتی و ۸۹ گل زد و پس از بازی هفته قبل با ویارئال برای دومین بار متوالی از شکست گریخت.

البته این تساوی چندان به سود رئال نبود چون رئال با این تساوی ۵۶ امتیازی شد و با یک بازی کم‌تر نسبت به بارسلونای صذرنشین در رده دوم باقی ماند. لاس‌پالماس ۲۹ امتیازی در مکان دوازدهم قرار گرفت.

در سایر بازی‌ها، سلتاویگو و اسپانیول به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند و گرانادا ۲ بریک از سد آلاوس گذشت./تسنیم