پوگبا اولین بازیکن لیگ برتری که هزار تایی شد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، پل پوگبا که پس از شروع ضعیفش در منچستریونایتد با اعتمادی که ژوزه مورینیو به وی کرد، رفته رفته به روزهای اوج خود نزدیک شد و حالا کار به جایی رسیده که او رکورد خاصی را از خود در رقابت‌های فصل ۱۷-۲۰۱۶ لیگ برتر انگلیس به جای گذاشته است. […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، پل پوگبا که پس از شروع ضعیفش در منچستریونایتد با اعتمادی که ژوزه مورینیو به وی کرد، رفته رفته به روزهای اوج خود نزدیک شد و حالا کار به جایی رسیده که او رکورد خاصی را از خود در رقابت‌های فصل ۱۷-۲۰۱۶ لیگ برتر انگلیس به جای گذاشته است.

بر اساس آماری که کمپانی «الکترونیک آرتز اسپورتس» منتشر کرده، پوگبا اولین بازیکنی است که در مسابقات این فصل لیگ برتر انگلیس از مرز هزار پاس در نیمه زمین حریف گذشت. او تا به اینجای فصل ۱۰۲۹ پاس در نیمه زمین رقبا به هم‌تیمی‌هایش داده که ۸۳٫۰۵ درصد از آن به طور سالم به مقصد رسیده است.

بعد از هافبک فرانسوی شیاطین سرخ، جردن هندرسون از لیورپول با ۹۸۷ پاس، مسعوت اوزیل از آرسنال با ۹۵۴ پاس، دیوید آلابا از منچسترسیتی با ۹۳۰ پاس، ادن اِزار از چلسی با ۸۷۵ پاس و آندر هررا از منچستریونایتد با ۸۷۱ پاس به ترتیب در رده‌های دوم تا ششم هستند.

پوگبا این فصل در ۲۴ بازی لیگ برتری برای پرافتخارترین تیم انگلیس به میدان رفته و موفق به زدن ۴ گل و دادن ۳ پاس گل شده است./تسنیم