تساوی پشت تساوی /نه بردند نه باختند !

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته هشتم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز پیگیری شد و در پایان این هفته از رقابت ها تمامی نمایندگان مازندران در برابر حریفانشان تن به تساوی دادند تا به یک امتیاز این هفته راضی باشند و چشم انتظار هفته های آینده باشند. شهدای اتحاد […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته هشتم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز پیگیری شد و در پایان این هفته از رقابت ها تمامی نمایندگان مازندران در برابر حریفانشان تن به تساوی دادند تا به یک امتیاز این هفته راضی باشند و چشم انتظار هفته های آینده باشند.

شهدای اتحاد ساری در خانه میزبان تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه بود .

در این دیدار ساروی ها نتوانستند از میزبانی نهایت استفاده را ببرند و در برابر حریف خود تن به تساوی بدون گل دادند تا ۲ امتیاز این دیدار خانگی را از دست بدهند.

در این دیدار ساروی ها از دقایق ابتدایی با اخراج مجتبی بابایی ده نفره بازی را دنبال می کردند.

در دیگر دیگر این هفته تیم فوتبال مقاومت نوین ساری در دیداری خارج از خانه برابر آلومینیوم آبسگون رفت.

این نماینده ساری در این دیدار خارج از خانه موفق شد میزبان خود را با تساوی دو دو متوقف کند و یک امتیاز ارزشمند از این دیدار بیرون خانه کسب کند.

تیم خوب و جوان شهدای بابلسر نیز در دیداری خارج از خانه به مصاف  پرسپولیس مشهد رفت.

در این دیدار بابلسری ها نیز تن به تساوی دادند.آنهاحریف مشهدی خود را با تساوی یک یک متوقف کردند تا با یک امتیاز مشهد را ترک کنند.

تیم شهدای ماکران میانرود هم در برابر استقلال جوان گلستان با تساوی یک یک متوقف شد و صنعت ساری نیز در برابر میهمان خود تیم ملی پوشان تبریز به تساوی یک یک دست یافت تا تمامی مازندرانی ها در این هفته از رقابت ها با تساوی به کار خود پایان دهند.