ابراهیم پور :هواداران خونه به خونه نباید کاری کنند که برادران حسن زاده دلسرد شوند

تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر در یک بازی زیبا موفق شد تیم مدعی خونه به خونه مازندران را با نتیجه ی دو بر یک شکست دهد . سعید ابراهیم پور دروازه بان ایرانجوان بوشهر در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار مازند اسپرت (مازند ورزش)، گفت : بازی خوبی دو تیم به نمایش گذاشتند . تیم ما به […]

تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر در یک بازی زیبا موفق شد تیم مدعی خونه به خونه مازندران را با نتیجه ی دو بر یک شکست دهد . سعید ابراهیم پور دروازه بان ایرانجوان بوشهر در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار مازند اسپرت (مازند ورزش)، گفت : بازی خوبی دو تیم به نمایش گذاشتند . تیم ما به امید پیروزی نیامده بود ،ما آمده بودیم حداقل امتیاز را از تیم قدرتمند خونه به خونه بگیریم ولی با توجه به اینکه لیگ ۱ لیگ روزها است،تیم های بالا و پایین جدول وضعیتشان از قبل مشخص نیست که در این بازی  خداروشکر توپ هایمان وارد دروازه حریف شد و بعد از ۹ هفته ناکامی که از جمله مسائل داوری تیممان ضربه زیادی خورده بود توانستیم در این بازی دل مردم بوشهر را شاد کنیم و برای تیم خوب خونه به خونه برای ادامه لیگ آرزوی موفقیت می کنم.

ابراهیم پور دروازه بان بابلی تیم ایرانجوان  که به شدت از سوی هواداران بابلی تشویق شده بود در این باره گفت: همیشه بازی کردن در مقابل تیم شهرم سخت بوده است.  مردم بابل همیشه به من لطف داشتند ومن از مردم عزی شهرم تشکر میکنم .

 

ابراهیم پور در ادامه گفت : با اینکه تیم خونه به خونه تازه تاسیس است ولی هواداران خونه به خونه  با ذوق و شوق و  کمال اشتیاق تیم خود را تشویق می کنند که متاسفانه در پایان بازی عده ایی از هواداران از نتیجه بازی ناراحت بودند ولی نباید کاری کنند که آقایان حسن زاده دلسرد شوند. مردم بابل صبور باشند و پشت مربی مالک باشگاه باشند تا انشالله در فصل اینده حضور قدرتمندتری داشته باشند.

 

سنگربان ایرانجوان همچنین گفت: شرایط مالی تیم ایرانجوان خیلی ناامید کننده و سخت است . ماندن این تیم در لیگ دسته اول با توجه به این شرایط به منزله قهرمان شدن در لیگ برتر است. استان بوشهر از استانهای ثروتمند است ولی متاسفانه به دلیل سو مدیریت هایی که بین مسئولین بوشهر وجود دارد تیم ایرانجوان یکی از فقیرترین تیم های کشور است.

 

سعید ابراهیم پور در پایان گفت : بازی مقابل استقلال اهواز یک بازی ۶ امتیازی است بعد از این بازی سخت مقابل خونه به خونه باید هرچه سریعتر ریکاوری کنیم و برد این هفته را فراموش کنیم و ۳ امتیاز بازی استقلال اهواز را به مردم بوشهر تقدیم کنیم.

 

گفتگو از : علی حسینی

تنظیم : المیرا قاسم تبار