شهدای بابلسر و شموشک نوشهر هر دو باختند + حواشی

هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتبال کشور با شکست دو نماینده مازندران همراه بود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتبال کشور این هفته در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در پایان با شکست دو نماینده مازندران همراه بود.

 

ناعدالتی در نتیجه تقابل شمال و جنوب / بندری ها با خوش شانسی بابلسر را ترک کردند

با آغاز دیدار شهدا بابلسر و شهرداری بندرعباس، تیم میزبان توپ و میدان را در اختیار گرفت ولی با گذشت حدود ۱۰ دقیقه از زمان بازی بابلسری ها توانستند با حفظ و گردش توپ در زمین، تاکتیک خود را به حریف دیکته کرده و با استفاده از سرعت بازیکنان کناری شان بارها با دور زدن مدافع حریف و سانتر برای مهاجمان تا آستانه گلزنی پیش بروند که درخشش صمد احمدی، دروازه بان بندرعباسی ها و همچنین کم دقتی مهاجمان میزبان موجب شد تا نتوانند دروازه حریف را باز کنند. حملات پی در پی شاگردان میرقربانی در نیمه نخست موجب شد تا بازیکنان شهرداری چندان موقعیت حمله پیدا نکنند به طوری که در نیمه نخست مسابقه تنها یکی دو فرصت گلزنی داشتند که با درخشش مجتبی فرهادی راهی به دروازه بابلسری ها پیدا نکرد. در نهایت نیمه نخست مسابقه با برتری مطلق شاگردان میرقربانی و نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم، هنوز بازیکنان دو تیم گرم نشده بودند که برخلاف جریان بازی، امیرحسین سلامت، بازیکن شهرداری بندرعباس با بهره گیری از غفلت مدافعان شهدای بابلسر گل اول این دیدار را به ثمر رساند. میرقربانی که پس از گل دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت با دو تعویض تهاجمی، تیمش را رو به جلو هدایت کرد بلکه شاگردانش هرچه زودتر  به گل تساوی دست یابند.

بازی با حملات پی در پی میزبان و دفاع مطلق مهمان پیگیری می شد ولی حاصلی برای میرقربانی و شاگردانش نداشت و در این میان بندرعباسی ها با استفاده از ضد حمله دو بار در موقعیت گلزنی قرار گرفتند که فرهادی، گلر شهدا اجازه باز کردن دروازه اش را به آنها نداد. بازی در ادامه نیز با برتری مطلق شاگردان میرقربانی و درخشش گلر شهرداری بندرعباس در زمین مسابقه پیگیری شد و در نهایت در روزی که تیم تازه به لیگ دو راه یافته شهدا بابلسر در بدترین حالت ممکن باید با اختلاف چند گل به برتری می رسید، با شکست زمین مسابقه را ترک کنند.

حواشی بازی؛
*حدود ۱۵۰۰ تماشاگر با حضور در ورزشگاه این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

*بازیکنان شهرداری بندرعباس از اوایل نیمه نخست وقت کشی را آغاز کردند، به طوری که با هر برخوردی، چند دقیقه ای از زمان بازی را می گرفتند.

*صابر میرقربانی، سرمربی شهدا بابلسر در تمام طول ۹۰ دقیقه از کنار زمین شاگردانش را راهنمایی می کرد.

*در اواخر نیمه نخست مسابقه عماد قاسمی، مدافع میانی شهدا بابلسر با خطا شدید بازیکن شهرداری بندرعباس مصدوم شد تا اولین تعویض میرقربانی، تعویضی اجباری باشد.

*اتلاف وقت بازیکنان شهرداری بندرعباس موجب شد تا تماشاگران حاضر در ورزشگاه بارها نیکبخت، سرمربی شهرداری بندرعباس را با پسوند ضد فوتبال مورد خطاب قرار دهند.

*از دست دادن موقعیت های پی در پی توسط بازیکنان شهدا بابلسر کار را به جایی رساند که بازیکنان این تیم به یکدیکر اعتراض کنند.

*در زمان های تلف شده این مسابقه تیم شهدا بابلسر صاحب یک ضربه کرنر شد که مجتبی فرهادی، دروازه بان بابلسری ها هم به جمع مهاجمان تیمش اضافه شد ولی حضور او در خط حمله هم موجب تغییر نتیجه مشابقه نشد.

داماش گیلان۱-شموشک مازندران۰:پیروزی داماش در روز زنده شدن یاد لیگ برتر ۹۰

این دیدار که عصر امروز با چند دقیقه تاخیر در استادیوم عضدی رشت برگزار شد علی رغم بازی سراسر هجومی داماش با تنها یک گل به سود میزبان پایان یافت

 

ترکیب داماش گیلان

 

مسلم حق شناس، محمد مختاری، کنعان طاهرنژاد، محمد همرنگ، آرمين منفرددوست، میلاد پورمحسن، میثم میرپسندیده، محمد طالبی،  میلاد پورصف شکن، سعید مرتضوی و سعید باقر پسند

 

ترکیب شموشک مازندران

 

مرتضی قدیمی پور – حسین جعفری پور -اتابک نمازی -مهدی سلمانی -میرفرج لطفی -حسین خسروی -رامین قربانی -حامد سلیمانی -میلاد جعفری -محمد عبادزاده -یحیی نجاریان

 

شرح بازی

 

همان طور که انتظار می رفت داماش این بازی خانگی را سراسر حمله آغاز کرد.حضور همزمان پورصف شکن،باقرپسند و سعید مرتضوی به عنوان سه مهاجم در ترکیب اصلی داماش از نکات قابل توجه بازی امروز بود.در نیمه اول داماشی ها چند موقعیت مناسب گلزنی داشتند که در بهترین فرصت پرتاب بلند اوت از سوی کنعان طاهرنژاد با ضربه سر بازیکنان داماش همراه شد که این ضربه با اختلاف اندکی از کنار دروازه شموشک به بیرون رفت.

 

در نیمه دوم نیز لاجوردی پوشان به بازی هجومی خود ادامه دادند و سرانجام در دقیقه ۶۵ میثم میرپسندیده که درون محوطه ۱۸ قدم صاحب توپ شده بود با ضربه ای دقیق موفق شد تک گل سه امتیازی بازی را برای داماش به ثمر برساند.پس از این گل نیز بازیکنان داماش به خوبی موفق به اداره بازی شدند و در نهایت بازی با همین یک گل به سود داماش پایان یافت.داماش با پیروزی در بازی امروز با ۷ امتیاز و یک بازی کمتر به رده سوم جدول صعود کرد و شموشک نیز با ۴ امتیاز در ۴ دیدار به رده هشتم جدول سقوط کرد.

 

حواشی

 

-به دلیل برگزاری بازی در میانه هفته و همچنین فروخته شدن بلیط های سه هزار تومانی از این دیدار استقبال خوبی به عمل نیامد.هزار هوادار داماشی که در این بازی به استادیوم عضدی آمده بودند مانند بازی های گذشته ۹۰ دقیقه ایستاده به حمایت از تیم محبوب شان پرداختند.

 

-در بازی امروز از پیراهن داماش با طراحی جدید رونمایی شد.پیراهنی با رگه های قرمز که عبارت انگلیسی داماش روی آن حک شده بود و شباهت فراوانی به پیراهن های داماش در لیگ برتر فصل ۹۰-۹۱ داشت.

 

-هواداران داماش پس از پایان بازی تیم شموشک را تشویق کردند.

 

-بازیکنان و کادرفنی شموشک در این بازی بارها به عملکرد ابوالفضل دوستی داور میدان اعتراض کردند که به خاطر این اعتراضات اتابک نمازی با کارت زرد جریمه شد.اعتراضات کادرفنی شموشک پس از نواخته شدن سوت پایان بازی با شدت بیشتری ادامه پیدا کرد.

 

منبع : دی اسپورت