میرسپاسی: هدف این است بازیکنان قابلیت‌های خود را نشان دهند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،به نقل از سایت فدراسیون والیبال، زهره میرسپاسی نایب‌رئیس بانوان در آخرین روز از تمرینات تیم ملی نوجوانان دختر حضور داشت و بعد از پایان تمرین دقایقی را با آنها صحبت و برایشان آرزوی موفقیت کرد. وی در حاشیه تمرین درباره شرایط آمادگی بازیکنان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،به نقل از سایت فدراسیون والیبال، زهره میرسپاسی نایب‌رئیس بانوان در آخرین روز از تمرینات تیم ملی نوجوانان دختر حضور داشت و بعد از پایان تمرین دقایقی را با آنها صحبت و برایشان آرزوی موفقیت کرد.

وی در حاشیه تمرین درباره شرایط آمادگی بازیکنان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: هر نوع امکاناتی که کادر فنی درخواست داشت ما در اختیارشان گذاشتیم و اردوی برون‌مرزی در اسلوونی هم برایشان تدارک دیدیم. کادر فنی نیز روزانه گزارشاتی را از پیشرفت بازیکنان ارائه می‌دادند، امیدوارم در مسابقات هم نتایج خوبی بگیریم.

وی افزود: سطح نوجوانان ما با توجه به شرایط فیزیکی بازیکنان نسبت به گروهی که در آن قرار گرفته‌ایم، متوسط است و هدف این است که بازیکنان قابلیت‌های خود را نشان دهند و می بایست تیم و کادر فنی در این مسابقات تلاش بسیار کنند.

میرسپاسی در پایان با تاکید بر اینکه تیم ملی والیبال نوجوانان دختر هر آنچه نیاز داشته است، در اختیارش قرار دادیم، گفت: فدراسیون وظیفه خود را انجام داده و امیدوارم تیم اعزامی نیز از این مسابقات سربلند بیرون بیاید.

تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا صبح سه‌شنبه راهی چین می‌شود. مسابقات نیز از ۱۵ اسفند آغاز می‌شود که ملی‌پوشان ایران در نخستین دیدار مقابل میزبان به میدان می‌روند./فارس