ملاقاسمی: نفراتی که سال‌ها پشت خط مانده بودند، فرصت دارند خودی نشان دهند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،درباره شرایط فرنگی‌کاران برای حضور در جام‌جهانی گفت: ستاره‌های ما کنار رفتند و کشتی فرنگی در حال پوست‌اندازی است. نفراتی که سال‌ها پشت خط مانده بودند حالا این فرصت را دارند که خودی نشان دهند. وی ادامه داد: این نفرات با وجود اینکه تجربه بالایی ندارند، اما انگیزه و اعتماد […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،درباره شرایط فرنگی‌کاران برای حضور در جام‌جهانی گفت: ستاره‌های ما کنار رفتند و کشتی فرنگی در حال پوست‌اندازی است. نفراتی که سال‌ها پشت خط مانده بودند حالا این فرصت را دارند که خودی نشان دهند.

وی ادامه داد: این نفرات با وجود اینکه تجربه بالایی ندارند، اما انگیزه و اعتماد به نفس بالایی برای موفقیت در جام‌جهانی دارند. خوشبختانه از نظر روحی و روانی هم در شرایط خوبی قرار دارند و با روحیه بالا تمرینات را با نظم دنبال می‌کنند.

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: اوایل شروع کار کادر فنی جدید با توجه به نتایج دور از انتظار در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی، تلنگر کوچکی به اشکانی زدیم تا خودش را پیدا کند که خوشبختانه جواب داد. دلیریان هم کمک زیادی به عنوان بزرگتر به کادر فنی می‌کند. در جلساتی که بر تمرینات نظارت کردیم، خوشبختانه اوضاع بسیار بهتر شده است.

ملاقاسمی درباره ترکیب اعلامی از سوی روس‌ها گفت: آنها قهرمانان جهان و المپیک را معرفی کرده‌اند و به نظر من اگر کشتی‌گیری می‌خواهد پا جای پای بزرگان بگذارد و قهرمان شود، باید از سد چنین نفراتی عبور کند. به هیچ عنوان نگران این موضوع نیستیم چون به این جوانان اعتقاد و اعتماد داریم./فارس