حبیب حسین زادگان:ورزش مازندران رشد چشمگیری در کسب مدال داشت

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،حبیب حسین زادگان در نشست وزیر ورزش با سازمان‌های مردم نهاد جوانان و هیئت‌های ورزشی استان اظهار داشت: در حوزه سخت افزاری به همت دولت تدبیر و امید، تمام همت بر این بود که با توجه ظرفیت استان در حوزه ورزش، بتوانیم نیازهای جوانان را در حوزه زیرساخت‌ها فراهم کنیم. […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،حبیب حسین زادگان در نشست وزیر ورزش با سازمان‌های مردم نهاد جوانان و هیئت‌های ورزشی استان اظهار داشت: در حوزه سخت افزاری به همت دولت تدبیر و امید، تمام همت بر این بود که با توجه ظرفیت استان در حوزه ورزش، بتوانیم نیازهای جوانان را در حوزه زیرساخت‌ها فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: افق و هدف ما تکمیل پروژه‌های نیمه کاره است و تلاش شد پروژه‌های بالای ۵۰ درصد در اولویت قرار گیرد و طرح‌ها در برنامه چهارساله به پایان رسد.
حسین زادگان با بیان اینکه ۱۰۰ هزار متر مربع زیربنای ورزشی بر اساس آمایش سرزمینی افتتاح و بهره برداری شده است گفت: در استان مازندران ۱۰۰ پروژه نیمه کاره وجود دارد که برخی ملی است.
وی اظهار داشت: برای تکمیل پروژه‌ها به بیش از ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه کاره نیاز داریم.
وی با بیان اینکه سرانه ورزشی باید به ۲/۱ متر مربع در پایان برنامه پنجم توسعه برسد افزود: با همت مسئولان و مردم توانستیم به این هدف مهم دست یابیم.
حسین زادگان تصریح کرد: از ابتدای سال ۹۲ رشد صعودی در کسب مدال‌های بین المللی داشته‌ایم و مازندران در بحث مدال آوری سبب به اهتزاز درآوردن پرچم مقدم جمهوری اسلامی شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود: در المپیک ۲۰۱۶ ریو ۳۸ درصد مدال‌های کاروان جمهوری اسلامی توسط ورزشکاران مازندرانی به دست آمد.