میثم بائو شرایط آرمانی مناسبی ندارد/ پائلو آلوس: نتیجه امروز ناعادلانه بود !

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از دیدار امروز تیمش در برابر نماینده اراک در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت گفت : از عملکرد بازیکنانم راضی هستم .   پائولو آلوس بعد از تساوی تیمش  برابر آلومینیوم اراک در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت اظهار داشت : ما باید با واقعیت ها برخورد کنیم و […]

alvesسرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از دیدار امروز تیمش در برابر نماینده اراک در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت گفت : از عملکرد بازیکنانم راضی هستم .

 

پائولو آلوس بعد از تساوی تیمش  برابر آلومینیوم اراک در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت اظهار داشت : ما باید با واقعیت ها برخورد کنیم و البته تمرین خواهیم کرد تا بهتر بشویم و بهتر بازی کنیم اما بیشتر از هرچیز باید برای برد تلاش کنیم زیرا با این چنین هواداران باید هر کاری انجام داد تا بازی را ببریم و فکر میکنم ما این کار را انجام دادیم .

 

آلوس ادامه داد : نتیجه امروز ناعادلانه بود بخاطر اینکه موقعیت های زیادی برای گلزنی خلق کردیم و به هر حال جواب خوبی بود برای بازی بدی که در یزد مقابل فولاد یزد انجام دادیم .

 

وی در ادامه افزود :‌ من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم ، ما همه سعی خود را کرده ایم که بازی را پیروز شویم اما مشکل ما این بود که افرادی مثل حمید کاظمی و میثم بائو فقط ده یا پانزده روز است که دارند با ما تمرین میکنند به علاوه محمد قاسمی نِاد که تازه از بند مصدومیت رها شده اما باور کنید که اگر وقت بیشتری روی تیم بگذاریم مطمعنا بهتر میشویم و گل میزنیم .

 

وی درمورد داوری و صحنه مشکوک به پنالتی نیز افزود :‌ من ابتدا باید تصاویر بازی را مشاهده کنم بعد نظر خود را اعلام کنم زیرا فاصله من تا صحنه ها دور بود و نمیتوانم الآن قضاوت کنم .

 

آلوس درمورد تعویض نشدن عجیب بائو نیز گفت : درمورد تعویض ها خودم تصمیم گیرنده هستم و اگر هم تصمیم به تعویضش گرفتم بخاطر این بوده که حس کردم شرایط آرمانی مناسبی نداره و از ایشون سوال کردم که ( اوکی ! ) هستی اون هم اعلام کرد که شرایطش برای ادامه بازی مناسب است در ضمن یادمان نرود که داریم درمورد یک بازیکن مهم بنام میثم بائو صحبت میکنیم .