حضور ۵ کاراته‌کای مازندرانی در اردوی تیم ملی

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،پس از به اتمام رسیدن مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان در سالن شهید کبگانیان تهران، نفرات برتر برای شرکت در اردوی تیم ملی از سوی کادر فنی اعلام شد که در بین نفرات دعوت شده نام پنج کاراته کای مازندرانی به چشم می‌خورد. زهره برزگر در وزن۵۰- کیلوگرم، مبینا کاویانی […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،پس از به اتمام رسیدن مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان در سالن شهید کبگانیان تهران، نفرات برتر برای شرکت در اردوی تیم ملی از سوی کادر فنی اعلام شد که در بین نفرات دعوت شده نام پنج کاراته کای مازندرانی به چشم می‌خورد.

زهره برزگر در وزن۵۰- کیلوگرم، مبینا کاویانی در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم و زهرا برزگر در وزن  ۶۸ + کیلوگرم، نفراتی بودند که پس از پایان مسابقات انتخابی تیم ملی از استان مازندران به این اردو فراخوانده شدند.

البته پیش از برگزاری مسابقات انتخابی رزیتا علیپور و فاطمه چالاکی از مازندران به همراه ۹ کاراته‌کا از استان‌های دیگر به این اردو دعوت شده بودند.

اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی به شرح زیر است؛

۵۰-  کیلوگرم : زهرا طرازپور

۵۵-  کیلوگرم: زهره برزگر

۶۱-  کیلوگرم: شیما آل سعدی و شبنم واحدی

 ۶۸- کیلوگرم: مبینا کاویانی

۶۸+  کیلوگرم: زهرا برزگر

اسامی نفرات دعوت شده به اردو پیش از برگزاری مسابقات انتخابی؛

آلاله صعودی، نسرین دوستی، فاطمه چالاکی، طراوت خاکسار، آویشن باقری، رزیتا علیپور، دلارام دوستی، مهتاب اسماعیلی، سمیرا ملکی‌پور، حمیده عباسعلی و محدثه آقایی

به گزارش فارس، اردوی تیم ملی کاراته بانوان برای آماده‌سازی برای شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی با هدایت سمانه خوش‌قدم و لیلا بهرامی و با حضور ۲۱ کاراته‌کا طی روزهای ۲۲ تا ۲۵ اسفندماه برگزار می‌شود.