قباخلو : تنها به سه امتیاز دیدار برابر استقلال فکر می کنیم

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،قباخلو در گفتگوی در خصوص مشکل درگیری اش با کاپیتان تیم توضیحاتی داد و گفت: واقعا نمی دانم برخی ها دنبال چه چیزی هستند. چرا باید بعد یک برد خوب با چنین اخباری ذهن هواداران آشفته کنند. قباخلو ادامه داد: همه بچه ها با هم بدون هیچ مشکلی تنها به […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،قباخلو در گفتگوی در خصوص مشکل درگیری اش با کاپیتان تیم توضیحاتی داد و گفت: واقعا نمی دانم برخی ها دنبال چه چیزی هستند. چرا باید بعد یک برد خوب با چنین اخباری ذهن هواداران آشفته کنند.

قباخلو ادامه داد: همه بچه ها با هم بدون هیچ مشکلی تنها به سه امتیاز دیدار برابر استقلال فکر می کنیم تا قائمشهر را باز هم شاد و سرزنده ببینیم.

مهاجم نساجی در پایان با بیان اینکه محمد خیلی زحمت می کشد و امیدوارم در این دیدار هم گلزنی کند، ادامه داد: از صمیم قلب آرزو می کنم تا عباس زاده دوباره به پرسپولیس بازگردد و خواسته اش برآورده شود. امیدوارم نتیجه تلاش های محمد، جلب رضایت برانکو و رسیدن به پرسپولیس باشد.

اسکندر خاوری نژاد در این چند ساله نشان داده در هر تیمی که بوده توانسته گلرهای خوبی تربیت کرده و خیال آن تیم را در چهارچوب دروازه راحت کند. محمد باقر شعبانی، سعید ابراهیم پور، وحید مهدی خانی، محمد سواری، علی نعمتی تنها چند نمونه از دوزه بانانی هستند که زیر نظر خاوری نژاد روزهای خوبی را پشت سر گذاشته و در نساجی و دیگر تیم ها خوش درخشیده اند. اسکندر خاوری نژاد، مربی دروازه بانان این فصل نساجی مازندران معتقد است، حالا نساجی سه گلر مطمئن دارد که هر زمان کادر فنی صلاح بداند می تواند از هر کدام از آنها استفاده کند.

هفته پرحاشیه ای را پشت سر گذاشتید.
پرحاشیه که نمی توان گفت. به هر حال تیم چهار هفته نتیجه نگرفته بود و هواداران به این موضوع معترض بودند که خداراشکر توانستیم مس رفسنجان که انصافا تیم خوبی بود را شکست دهیم و به آرامش نسبی دست پیدا کنیم.
در بازی با مس به یکباره از علی نعمتی استفاده کردید در حالی که خیلی ها این پیش بینی را داشتند که در بازی با خیبر نعمتی بازی خواهد کرد.
ببینید نعمتی شرایط خاصی در نساجی داشت و باید جوری به میادین باز می گشت که همه شرایط مهیا باشد. در بازی با خیبر زمین لغزنده بود و مهدی خانی به دلیل بازی های زیادی که در نساجی انجام داده بود شرایطش برای این بازی بهتر بود. علی را در بازی با مس درون دروازه قرار دادیم تا بازگشت باشکوهی به میدان داشته باشد که خداراشکر جواب اعتماد ما را داد و یک روز خوب را پشت سر گذاشت.

ولی خب مهدیخانی در چند هفته گل های زیادی را دریافت کرد.
در مورد مهدیخانی باید بگویم که وحید یکی از بهترین دروازه بان های ما و لیگ یک است. گلرها روزهای پر فراز و نشیبی در بازی ها دارند و اینکه یک روز بد داشته باشند، امری طبیعی برای همه آنها است و ممکن است وحید در بازی روی گلی مقصر باشد و در بعضی مواقع هم موقعیت های زیادی را از حریفان گرفته و به تنهایی موجب پیروزی تیم شده باشد. وحید باید بیشتر در اختیار و صبور باشد زیرا ما باید سه دروازه بان آماده برای بازی های سخت و نفسگیر در اختیار داشته باشیم.

نساجی یک گلر جوان دیگر هم دارد که در تمرینات هر روز بهتر از روز قبل ظاهر می شود.
بله امین رضایی که یکی دو هفته به دلیل مصدومیت تنها تمرین می کرد و چند روزی است که به تمرینات گروهی بازگشته که لازم می دانم از دکتر همتی و دکتر علیزاده که تلاش زیادی برای بازگشت او انجام داد تشکر کنم. امین اگر قدر خودش را بداند و مثل الان همیشه خوب تمرین کند بدون شک در آینده نام او را بیشتر خواهید شنید.

از شرایط تیم قبل از جدال برابر استقلال اهواز برای خوانندگان ما بگویید.
خب شکر خدا بعد بردی که جلو مس رفسنجان آوردیم و به خصوص گل دومی که عباس زاده زد خیلی از فشار تیم کم شد. تو این هفته تمرینات خوبی رو پشت سر گذاشتیم و تقریبا همه بچه ها آماده هستند تا در این بازی به میدان بروند.

بازی اهواز را چطور می بینید؟
به نظر من بازی سختی باید باشد. شرایط آب و هوایی اهواز، نتایجی که استقلال در این سه هفته گرفته و بازی که به نمایش گذاشته نشان می دهد حریف دست و پا بسته ای در مقابل ما نخواهد بود ولی ما هم تنها برای سه امتیاز به میدان می رویم.

نساجی می تواند امسال آرزوی هواداران یعنی صعود به لیگ برتر را برآورده سازد؟
ببینید ما نیم فصل سختی را پشت سر گذاشتیم ولی از زمانی که آقای صنیعی فر آمده اند هیچ مشکلی از نظر امکانات تمرین و سفرها نداشتیم و واقعا باید به ایشان دست مریزاد گفت که در این اوضاع اقتصادی از جیبش برای فوتبال هزینه می کند. صعود نساجی آرزوی ما هم هست زیرا ما هم جزئی از همین مردم هستیم. من فکر می کنم باید استقلال اهواز را ببریم واگر از دو بازی ملوان و خونه به خونه امتیازات لازم را کسب کنیم انشاله که به خواسته مان می رسیم. ولی در مجموع امیدوارم در نهایت هر تیمی که لایق تر بود به لیگ برتر صعود کند.

در پایان بازی با خیبر به تیم حریف معترض بودید.
آنها در نیمه دوم با هر برخوردی خودشان را روی زمین می انداختند که من فقط گفتم تیمی که می تواند فوتبال بازی کند چرا باید دنبال اتلاف وقت باشد.

حرف پایانی.
از آقای پرهام که در این چند ساله زحمات زیادی کشیدند و از آقای صنیعی فر که واقعا تا به اینجا برای تیم سنگ تمام گذاشته اند تشکر می کنم و از هواداران می خواهم مانند همیشه یار و یاور تیم باشند و مطمئن باشند که کادر فنی هر تصمیمی که فکر می کند به نفع نساجی است را می گیرد. امسال و اوایل سال بعد می تواند برای فوتبال دوستان قائمشهر و مازندران سال خ یلی خوبی باشد اگر همه دست به دست هم دهیم و هدف همه مجموعه از هوادار،مدیریت، کادرفنی و بازیکنان رسی