در بسکتبال ما هیچ چیز سرجایش نیست/مدیر تیم‌های ملی چرا باید در بازی دخالت کند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،، امیرحسین صفرزاده در مورد حواشی به وجود آمده در دیدار شیمیدر و دانشگاه آزاد اظهار داشت: نمی‌دانم دخالت مدیر تیم‌های ملی در مورد بازی برای چه چیزی است. رضا مشحون چه کاره است. نماینده فدراسیون هم حق ندارد صحبت کند. کجای دنیا دیده‌اید مسئول بازی از جای خود بلند شود […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،، امیرحسین صفرزاده در مورد حواشی به وجود آمده در دیدار شیمیدر و دانشگاه آزاد اظهار داشت: نمی‌دانم دخالت مدیر تیم‌های ملی در مورد بازی برای چه چیزی است. رضا مشحون چه کاره است. نماینده فدراسیون هم حق ندارد صحبت کند. کجای دنیا دیده‌اید مسئول بازی از جای خود بلند شود و داد و فریاد کند.

وی ادامه داد: در بسکتبالی که هیچ‌چیز سرجایش نیست همین اتفاقات هم می‌افتد. ما در مورد داوری هیچگاه مستقیم صحبت نکرده‌ایم ما با داوری کاری نداریم.

مدیرعامل باشگاه شیمیدر در مورد اینکه نسبت به حضور او پشت نیمکت تیمش به خاطر محرومیت اعتراض وجود داشت، گفت: مدیرعامل باشگاه کجا باید بنشیند، جایگاه خاصی دارد؟ لیگ برتر مگر آیین‌نامه ندارد.

به گزارش فارس در جریان دیدار تیم‌های شیمیدر و دانشگاه آزاد مسئولان برگزاری مسابقه نسبت به حضور امیرحسین صفرزاده مدیرعامل شیمیدر در پشت نیمکت‌این تیم به دلیل محرومیت اعتراض داشتند که همین موضوع درگیری لفظی شدیدی را به وجود آورد.

مصطفی هاشمی سرمربی این تیم هم در پایان مسابقه با رضا مشحون لحظاتی درگیری لفظی داشت و آنها معتقد بودند صحبت‌های مشحون روی عملکرد داوران تأثیر گذاشته است./فارس