شکست سنگین صنعت ساری در روز تساوی های مازندرانی ها + نتایج

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته هفتم مرحله دوم، لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و در این روز از رقابت ها تیم های مازندرانی در برابر حریفانشان به میدان رفتند. در یکی از مهمترین دیدارهای این هفته دو تیم ساروی اتحاد و مقاومت ساری در […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته هفتم مرحله دوم، لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و در این روز از رقابت ها تیم های مازندرانی در برابر حریفانشان به میدان رفتند.

در یکی از مهمترین دیدارهای این هفته دو تیم ساروی اتحاد و مقاومت ساری در سیمرغ به صماف هم رفتند.دو تیم که از تیم های خوب استان در این رقابت ها هستند عصر امروز در دیداری تماشایی به مصاف هم رفتند و در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ این دیدار را به پایان رساندند.دو تیم با این تساوی به تقسیم امتیازات قانع شدند و با کسب یک امتیاز همچنان جز مدعیان صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور هستند.

در دیگر دیدار مهم این هفته شهدای بابلسر ذر برابر نسل ابومسلم مشهد قرار گرفت.

تیم بابلسری که جز تیم های مدعی و خوب استان مازندران در این رقابت هاست ، با کادر فنی قدرتمند و با بازیکنان خوبش در برابر حریف مشهدی موفق به برتری نشد و در نهایت این نماینده مازندران نیز این هفته به تساوی برابر حریفش رضایت داد تا تنها یک امتیاز از این دیدار کسب کند و چشم انتظار هفته های آتی باشد.

شهدای ماکران میانرود نیز این هفته به مصاف امید حسن آبادرفت .

این تیم که بعد از چند هفته ناکامی دوباره به روزهای خوبش بازگشته بود ، این هفته در برابر حریفش تن به تساوی پرگل سه سه داد تا چهارمین نماینده از استان مازندران باشد که در این هفته از رقابت ها به تساوی دست پیدا کرده است .

و اما تنها نماینده بازنده این هفته تیم فوتبال صنعت ساری بود که در تهران برابر مقاومت این شهر تن به شکست پرگل ۶ بر ۲ داد.

 

نتایج تیم های مازندرانی در هفته هفتم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور:

امید حسن آباد ۳

شهدای ماکران،میاندرود ۳

شهدای بابلسر ۲
نسل ابومسلم مشهد ۲

گروهA

پیام مقاومت ساری ۲
اتحاد ساری ۲

مقاومت تهران ۶
صنعت ساری ۲