پارت اول و دوم کلیپ گفت و گوی اختصاصی با صادق درودگر پیرامون حواشی باشگاه نساجی ( حتما ببینید )

به گزارش مازند اسپرت ؛ خبرنگار و تصویر بردار سایت روز جمعه میهمان باشگاه نساجی بودند و در دفتر این باشگاه گفت و گویی اختصاصی با صادق درودگر مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران پیرامون حواشی های نساجی در یک سال حضور وی در مازندران انجام داده اند که در ادامه این گفتگو را به صورت […]

212122به گزارش مازند اسپرت ؛ خبرنگار و تصویر بردار سایت روز جمعه میهمان باشگاه نساجی بودند و در دفتر این باشگاه گفت و گویی اختصاصی با صادق درودگر مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران پیرامون حواشی های نساجی در یک سال حضور وی در مازندران انجام داده اند که در ادامه این گفتگو را به صورت فیلم مشاهده میکنید :

 

فیلم بردار و تدوین گر : اکبر قاسمپور
تهییه کننده و گزارشگر مهدی حسن زاده

 

خلاصه ای از این گفتگو به صورت متنی :

درودگر : ببینید ما اگر یک باشگاه معمولی بوده ایم با این بازیکنانی که داریم با قدرت میتونم بگم شانس اول صعود بوده ایم .چون بازیکنان و مربیانی که جذب شده اند توان این را داریم که قهرمان لیگ ازادگان بشویم .

اما اینقدر مشکلات باشگاه انباشته شده است مثل یک شرکتی است که زیاد انباشته ی ۲۰ ساله دارد  .

روز اولی که ملوان بودم موضوع بدهی تیم را مشخص کردم.گفتم بدهی های که به ما مربوط است من با ۲ میلیارد تومان صاف میکنم.هر کی موافق است بشیند و هر کی موافق نیست برود
همه نشستند و قبول کردند که هر کدام ۳۰% یا ۴۰% از قراردادشان را بگیرند و تصفیه شد رفت.

من در نساجی با ۳۰۰ یا ۴۰۰ طلبکار طرف هستم که هرکدام هر روز با یک حکم میاد دفتر من و این بدهی ها طی ۸ سال است .

مشکل بعدی تیم یک زمینی است که مسیولین به اقای پرهام قول دادند که به ما زمین را بدهند .

باور کنید برای این مشکل من و همکارانم به اندازه دو تا باشگاه داری دویدیم .

هر دفعه هم رفتیم برای حل مشکل یکی گفت رییس نیست یکی گفته منشی نیست برو بالا بیا پایین و ما هم کلید و اچار فرانسه ما بنده خدا سید هادی حسینی است.

برای هر نامه یک ماه دویدیم ؛ برای زمین هم اخرین نامه را گرفتیم حالا میگویند اداره جهاد هم باید بروید.

برای نساحی اداره ی جدید هم تشکیل میدهند اگه برویم سازمان جهاد میگویند باید سازمان علوفه و باغداری هم باید بروید .

میرویم اداره ی بعدی میگویند باید بروید اداره ی سیم خار دار و میخ های طویله ای!!!

من بالای ۴۰ جلسه با اقای پرهام گذاشتم که بیارمش ،  خوشبختانه یک سری افراد هستند اینجا که خبر های بد میبرند برای اقای پرهام و ما باز دلگرم میکنیم اقای پرهام را ..

فرگوسن یک جمله ی زیبا دارد : بزرگترین کمک را هواداران میکنند ان هم زمانی است که تیم ما شکست میکند

در ملوان این را خیلی خوب تجربه کردم ولی در نساجی نه.

بعضی ها هواداران این شهر را نا امید میکنند

بعضی ها هم اخبار دروغ را به گوش استاندار میرسانند

بعضی ها هم خبر های دروغ را به اقای پرهام میرسانند تا صادق درودگر را بردارند

ما امسال خیلی دیر شروع کردیم ، خیلی ها نساجی را فقط برای خودشان میخواهند ، بعضی ها فکر میکنند که یک شعبه ی بانک مرکزی در باشگاه نساجی هست و باشگاه باید به انها ماهیانه کمک کند .

یه سری در فصل های قبل قرارداد دارند و حتی یک جلسه هم با تیم نبودند و الان ادعای طلبکاری دارند .من پول اینجور افراد را نمیدهم.به اقای پرهام هم گفتم همین را ..

برخی به من زنگ میزنند و میخواهند رای جمع کنند برای خودشان و میگویند که باید بازیکن های ما را در تیم بیاورید تا به تیم کمک کنیم

چند ماه پیش درباره موضوع تبانی ۴ نفر از مسیولین تاثیر گذار استانی زنگ زدند به کمیته اخلاق که مبادا رای را به نفع نساجی صادر کنید!!!

یک زمانی پرسپولیس پشت ماشین علی پروین بود و استقلال پشت ماشین پورحیدری.!زمانی باشگاه نساجی تغییر میکند که باشگاه اولویت اول ان اکادمی باشد . تنها سالی که ما بازیکنان را نگه داشتیم امسال است و سال های قبل همیشه ساختار باشگاه در حال تغییر بود .

جوانی که پارسال حتی یک ثانیه هم در بازی تدارکاتی بازی نکرد امسال موقع ثبت قرارداد گفت من قرارداد نمیبندم.مبلغ قرارداد من کم است.

ما با چنین مشکلاتی مواجه هستیم اقای حسن زاده ، شرایطی پیش امده بود که بازیکنی که حتی در کوچه ی خود کسی او را نمیشناسد امده بود به ما میگفت من امضا نمیکنم!!!

 

ادامه گفتگو در کلیپ اختصاصی مازند اسپرت

 

 برای مشاهده پارت اول این گفتگو “ اینـــجا ” کلیک کنید

 برای مشاهده پارت دوم این گفتگو ” اینـــجا ” کلیک کنید