مرزن آباد قهرمان شد و اسلام آباد به دومی بسنده کرد + جدول

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته پایانی لیگ برتر فوتسال بزرگسالان استان مازندران عصر امروز در شهرهای مختلف استان برگزار شد و در پایان این مسابقات جذاب و تماشایی ، تیم فوتسال امید مرزن آباد موفق شد با کسب ۵۵ امتیاز به مقام قهرمانی این رقابت ها دست پیدا کند. در حساس ترین دیدار های […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته پایانی لیگ برتر فوتسال بزرگسالان استان مازندران عصر امروز در شهرهای مختلف استان برگزار شد و در پایان این مسابقات جذاب و تماشایی ، تیم فوتسال امید مرزن آباد موفق شد با کسب ۵۵ امتیاز به مقام قهرمانی این رقابت ها دست پیدا کند.

در حساس ترین دیدار های هفته پایانی این رقابت ها تیم فوتبال امید مرزن آباد در دیداری خارج از خانه میهمان شهید آزادیان نوشهر بود . در این دیدار که نتیجه اش برای تیم شاهد اسلام آباد بیش از سایر تیم های حاضر در لیگ، مهم و حیاتی بود ، تیم امید مرزن آباد موفق شد با نتیجه ۱۰ بر ۶ میزبانش را شکست دهد و بدون هیچ حرف و حدیث و اما اگری قهرمان لیگ برتر فوتسال مازندران شود.

مرزن آبادی ها بعد از کسب این سه امتیاز موفق شدند در پایان فصل با ۱۷ برد ، ۳ تساوی و ۳ باخت و با ۵۵ امتیاز قهرمان این فصل رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور شوند و به لیگ کشور راه پیدا کنند.

و اما در دیگر دیدار حساس هفته پایانی تیم شاهد اسلام آباد در خانه میزبان تیم پیام ۴۱ امیرکلا بودند.

در این دیدار اسلام آبادی ها که موفق نشده بودند چندان خوب ظاهر شوند در نهایت با ارائه بازی ای پر استرس در برابر میهمان خود به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند و با این تساوی و با توجه برتری پرگل امید مرزن آباد از رسیدن به سکوی نخست و کسب عنوان قهرمانی بازماندند و به نایب قهرمانی بسنده کردند.

گفتنیست در پایان این هفته از رقابت ها مراسم اهدای کاپ و مدال به تیم های قهرمان و نایب قهرمان توسط مهندی بهروان رئیس هیات فوتبال استان مازندران برگزار شد .

سایر نتایج هفته پایانی و جدول رقابت ها به شرح ذیل می باشد :

 

 

ntj

jjddvl