تصاویر تساوی امیدوارکننده تیم امید خونه به خونه مقابل امید فولاد خوزستان

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور، عصر امروز تیم امید خونه به خونه مازندران در ورزشگاه اختصاصی فولاد خوزستان مقابل این تیم مدعی به تساوی بدون گل دست یافت. شاگردان حسین رحمانی در حالی توانستند بازی بزرگ هفته را با کسب یک امتیاز به پایان برسانند که حریف […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور، عصر امروز تیم امید خونه به خونه مازندران در ورزشگاه اختصاصی فولاد خوزستان مقابل این تیم مدعی به تساوی بدون گل دست یافت.

شاگردان حسین رحمانی در حالی توانستند بازی بزرگ هفته را با کسب یک امتیاز به پایان برسانند که حریف نامدارشان سال هاست در لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور حضور دارد.

باشگاه فولاد خوزستان در طی یک دهه اخیر سرمایه گذاری عظیمی در بخش فوتبال پایه صرف کرده است و در همین مدت بازیکنان زیادی تحویل فوتبال کشور داده است. تیم های نوجوانان، جوانان و امیدهای فولاد خوزستان در طی سالیان اخیر قهرمانی های زیادی برای این باشگاه به ارمغان آورده اند.

و اما تیم امید خونه به خونه مازندران که بازیکنانش توسط حسین رحمانی از اقصی نقاط مازندران و بابل جمع آوری شده اند، در این دیدار یک بازی هدفمند و زیبا را به نمایش گذاشتند و بارها تا آستانه فروپاشی حریف قدرتمند خود پیش رفتند. هر چند فولادی ها نیز چند موقعیت خوب گلزنی داشتند که توسط مدافعان و دروازبان تیم امید خونه به خونه دفع شد تا جدال سخت و نفس گیر دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

گفتنی است، فولاد خوزستان در صورت برتری در این دیدار می توانست هم امتیاز با خونه به خونه رده دوم را در اختیار گیرد ولی با ۲۲ امتیاز رده چهارم را به خود اختصاص داد.

شاگردان حسین رحمانی نیز با کسب یک امتیاز این دیدار ۲۵ امتیازی شدند و موقعیت خود را در صدر جدول استحکام بخشیدند.