مسابقات کشتی گیله مردی رامسر با معرفی سرپهلوانان سبک و سنگین وزن به پایان رسید

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،کشتی اول شب پایانی را دو سبک وزن برگزار کردند، جایی که سیروس تلکانی به مصاف فرشاد قربانپور رفت تا تماشاگران مشتاق رامسری با پیروزی قربانپور غرق در شادی شوند. امین جواهردهی و عبدالله نبی زاده کشتی بسیار هجومی را به معرض نمایش گذاشتند و مشت های زیادی را دو […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،کشتی اول شب پایانی را دو سبک وزن برگزار کردند، جایی که سیروس تلکانی به مصاف فرشاد قربانپور رفت تا تماشاگران مشتاق رامسری با پیروزی قربانپور غرق در شادی شوند.
امین جواهردهی و عبدالله نبی زاده کشتی بسیار هجومی را به معرض نمایش گذاشتند و مشت های زیادی را دو کشتی گیر به یکدیگر حواله کردند که نبی زاده توانست پای حریف را به تصاحب خود درآورد اما جواهردهی توانست به سلامت عبورکند. امین جواهردهی در یک دقیقه پایانی یک اخطارگرفت و در حالیکه صورت نبی زاده خونی شده بود جواهردهی بعد از استراحت پزشکی توانست بر حریفش غالب شود و سالن به شور و شعفی وصف ناپذیر رسید اما تماشاگران حامی نبی زاده به رای به شدت معترض بودند تاجایی که برای دقایقی جو متشنج شد و بعد از این کشتی نبی زاده سالن را ترک کرد.
در دیگر کشتی زیر بی نقص سجاد رسولی، سعید افشار را با تشک آشنا کرد.
در ۳۷ ثانیه پایانی مرتضی جانعلی پور به پاهای بسیار قدرتمند امین جواهردهی رسید و هر چندجواهردهی در این صحنه چغر ظاهر شد اما نتوانست به سلامت از زیر جانعلی پور عبور کند و تسلیم وی شد.
میثم سلملیان مقابل فرشاد قربانپور نامش به عنوان بازنده ثبت شد.
مرتضی جانعلی پور مصاف مقابل سجاد رسولی را به سود خود خاتمه داد.
سروش بابایی که برای کسب عنوان ارزشمند سرپهلوانی سنگین وزن به پیروزی مقابل جواهردهی نیازمند بود ابتدا به دلیل اعلام مصدومیت از طرف جواهردهی برنده اعلام شد اما جواهردهی به خواست خیل عظیم تماشاگرانش به میدان برگشت و توانست بابایی پر امید را شکست دهد و معادلات قهرمانی را برهم بزند.

نفرات برتر سبک وزن
۱.فرشاد قربانپور (مازندران)
۲.سیروس تلکانی (مازندران)
۳.میثم سلملیان (مازندران)
۴.سعید رسولی (گیلان)
۵.منصور سلطانی (مازندران)
۶.ساعد عبدالکریمی (مازندران)

نفرات برتر سنگین وزن
۱.مرتضی جانعلی پور (گیلان)
۲.امین جواهردهی (مازندران)
۳.سجاد رسولی (گیلان)
۴.سروش بابایی (گیلان)
۵.سعید افشار (گیلان)
۶.عبدالله نبی زاده (گیلان)

در حاشیه شب پایانی این مسابقات از زحمات گوینده و مجری پیشکسوت میادین کشتی گیله مردی استاد محمد عسگریان در طول سه دهه تجلیل شد.

جایزه ویژه اخلاق این مسابقات نیز به ساسان آقایی از گیلان رسید.

گزارش به قلم: ابوذر شعبانیان
عکاسان: محمدرضا جنت قربانی – سیاوش زمانزاده