گزارشی مفصل از افتتاح باشگاه کشتی کتالم با حضور مسئولین

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مهندس علی لاریجانی در مراسم بازگشایی باشگاه کشتی کتالم با بیان اینکه باشگاه تختی در برف سال ۹۲ آسیب جدی دیده بود اظهار داشت: با پیگیری های هیئت کشتی رامسر و با تلاش شهرداری و شورای شهر کتالم و ساداتشهر و همت مردم این باشگاه شروع به کار کرد. وی […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مهندس علی لاریجانی در مراسم بازگشایی باشگاه کشتی کتالم با بیان اینکه باشگاه تختی در برف سال ۹۲ آسیب جدی دیده بود اظهار داشت: با پیگیری های هیئت کشتی رامسر و با تلاش شهرداری و شورای شهر کتالم و ساداتشهر و همت مردم این باشگاه شروع به کار کرد.

وی افزود: تشک باشگاه با حمایت مردم و اسپانسرها خریداری و برای کشتی گیران آماده شده است.
لاریجانی با بیان اینکه مردم کتالم از دیرباز در رشته کشتی فعالیت داشتند و قهرمانان زیادی را پرورش داده اند، اظهار داشت: با دور هم جمع شدن بزرگان و پیشکسوتان کشتی، این هیئت در شهرستان رامسر به انسجام و اتحاد رسیده و این اتحاد باعث ایجاد اقدامات بسیار مناسبی شده است.

رییس هیئت کشتی رامسر گفت: با تلاش همه اعضای هیئت و حمایتهای لازم  مدرسه کشتی رامسر، باشگاه کشتی میانلات، باشگاه کشتی رامسر و باشگاه کشتی خلعتبری لیماک فعالیت های خود را به خوبی پیش می برند.

لاریجانی افزود: در رده اول سلامتی نوجوانان و جوانان و سپس افتخار آفرینی در کشتی رامسر انتظار ما از ورزشکاران است.

وی گفت: آقای حسام کردقربان سرمربی و آقایان رضی کاظمی، غضنفری و آقایی کمک مربی باشگاه کشتی کتالم هستند.

لاریجانی افزود: آقای عباس کردفلاحت نیز مسئول باشگاه و نماینده هیئت در این باشگاه است.

وی با قدردانی از محمد آزاد فرماندار رامسر جهت حمایتهای بسیار خوب در حوزه ورزش گفت: توسط خیر کتالمی آقای ابوالقاسمی نیز یک دستگاه آبسردکن برای این باشگاه خریداری خواهد شد
فرماندار رامسر نیز در این مراسم با قدرانی از اقدامات هیئت کشتی در جهت شادابی و تندرستی نوجوانان و جوانان گفت: ورزش رامسر باید از حوزه آماتوری به حرفه ای روی بیاورید که همه این ها با حمایت ما مسئولان باید انجام بگیرد.

محمد آزاد افزود: استقبال از این باشگاه نشان از توجه مردم کتالم و ساداتشهر به رشته کشتی است که از دیرباز نام آوران زیادی در این منطقه بودند.

وی با بیان اینکه شخصا با اکثر قهرمانان کشتی رامسر و پیشکسوتان این رشته مراوده دارم اظهار داشت: هیئت های ورزشی باید با پویایی و ایجاد نشاط جوانان را از انحراف به سمت اعتیاد جلوگیری نمایند.

فرماندار رامسر با اشاره به اینکه نگرانی از  اعتیاد در شهرستان بالاست تصریح کرد : با سخنرانی و کارهای تئوری نمیتوانیم در حوزه ناهنجاری ها گام برداریم و وظیفه داریم ورزش را در کنار دیگر حوزه ها تقویت کنیم در حاشیه این مرا سم از ناظر ین برگزاری مسابقات کشتی شهید هاشمی نژاد داور پیشکسوت بین المللی کشتی علیرضا مقبل دوست و از داوران رامسری و بین  این مسابقات حسن گلدشتی. علی لاریجانی و جناب احمدی تقدیر شد . همچنین یک کشتی نمایشی بین دو شاگرد این باشگاه برگزارشد .که مهندس حسن گلدشتی از داور مطرح شهرستان که همیشه در خدمت ورزش کشتی شهرستان است آن را قضاوت کرد از مربیان کشتی شهرستان رامسر در حاشیه این مراسم نیز تقدیرشد.

 

 

عکس و خبر : سیاوش زمانزاده