کمالوند:وقتی خدا نخواهد اتفاقی نمی‌افتد/ در دو هفته گذشته دو طلسم را شکستیم

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،فراز کمالوند در نشست خبری بعد از بازی با سایپا اظهار داشت: خدا را شکر که بردیم و واقعا باید اینجا بگویم اگر خدا نخواهد به اذن او اتفاقی رخ نخواهد داد حتی اگر همه عوامل دست به دست هم دهند. وی افزود: داور اشتباه صد درصد انجام داد و […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،فراز کمالوند در نشست خبری بعد از بازی با سایپا اظهار داشت: خدا را شکر که بردیم و واقعا باید اینجا بگویم اگر خدا نخواهد به اذن او اتفاقی رخ نخواهد داد حتی اگر همه عوامل دست به دست هم دهند.

وی افزود: داور اشتباه صد درصد انجام داد و جای استوک بازیکن حریف روی پای نصرتی مانده است.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم با این برد به رده پنجم آمدیم و خدا را شکر می‌کنم. کاملا مستحق این سه امتیاز بودیم و پنالتی اخراج برای سایپا کاملا بادآورده بود که از کمیته داوران خواهش می‌کنم که اگر فیلم بازی را دیدند و متوجه شدند که اشتباه صورت گرفته کارت قرمز بازیکن ما را برگردانند.

سرمربی گسترش فولاد ادامه داد: در پایان نیمه اول و در رختکن یک موضوع درون تیمی رخ داد که با صحبت با بازیکنان آن را حل کردیم و دیدید که در نیمه دوم طوری بازی کردیم که انگار سایپا ۱۰نفره است و تیم ما ۱۱ نفره.

کمالوند درمورد استفاده از بازیکنان تبریزی گفت: بازیکنان تبریزی خوب بازی کردند و بازیکن ملی پوش ما که در سه بازی گذشته در سه پست متفاوت از او بازی گرفتم امروز هم راضی کننده بازی کرد. من دیروز در کنفرانس خبری هم گفتم که تبریزی‌ها در تیم نقش مهمی دارند و در قالب تیم خوب جا افتادند.

وی درمورد رتبه گسترش در جدول لیگ گفت: نمی‌توانم پیش‌بینی کنم شاید دوم شویم شاید هم پنجم، نمی‌خواهم به بازیکنانمان استرس وارد کنم ما در دو هفته گذشته دو طلسم را شکستیم اولین اینکه از تیم‌های مشهدی امتیاز گرفتیم و برای اولین‌بار گربه سیاه گسترش، سایپا را شکست دادیم./فارس