دخه‌آ : هیچ کس از آینده خود خبر ندارد / برای رسیدن به چلسی تمام تلاشمان را می‌کنیم

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در ماه‌های اخیر با توجه به عملکرد کیلور ناواس، برخی مطبوعات اعتقاد دارند که رئال‌مادرید در پی جذب دروازه‌بانی مطمئن‌تر می‌گردد. امروز روزنامه سان در خبری اختصاصی عنوان کرد که کهکشانی‌ها به دنبال جذب کورتوآ یا دخه‌آ هستند. چند روز پیش نیز برخی رسانه‌های اسپانیایی از علاقه مادرید به سنگربان […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در ماه‌های اخیر با توجه به عملکرد کیلور ناواس، برخی مطبوعات اعتقاد دارند که رئال‌مادرید در پی جذب دروازه‌بانی مطمئن‌تر می‌گردد.

امروز روزنامه سان در خبری اختصاصی عنوان کرد که کهکشانی‌ها به دنبال جذب کورتوآ یا دخه‌آ هستند. چند روز پیش نیز برخی رسانه‌های اسپانیایی از علاقه مادرید به سنگربان فرانسوی تاتنهام پرده برداشتند.

دیوید دخه‌آ در مصاحبه با آ.اس اسپانیا به این سوال پاسخ داد.

دروازه‌بان اول تیم ملی لاروخا گفت: هیچکس از آینده خود خبر ندارد. من در منچستریونایتد خوشحالم و فوتبال بازی کردن در این باشگاه بزرگ و لیگ انگلیس برایم لذت بخش است.

وی ادامه داد: درباره انتقال به مادرید صحبت نمی‌کنم. اکنون باید روی باشگاه خود تمرکز داشته زیرا ما در فینال جام اتحادیه قرار داریم. همچنین باید برای رقابت در لیگ اروپا و جام حذفی بجنگیم.

دیوید دخه‌آ در خصوص قهرمانی در جزیره نیز اظهار داشت: حقیقت این است که چلسی بسیار خوب کار می‌کند. اکنون آنها با فاصله ۹ امتیازی با تیم دوم قهرمانی را در دست خودشان می‌بینند. ما نیز باید تمام تلاشمان را کنیم تا در جایگاه خوبی قرار گیریم. /فارس