مربی سیاه‌جامگان: شانس با ما یار نبود/بعد از گل دوم ریسکی بازی کردیم

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مرتضی شفیعی در نشست خبری بعد از بازی با صبا گفت: به تیم صبا و مردم خوب تبریک می‌گویم. ما بازی خودمان را انجام دادیم و می‌خواستیم ۳ امتیاز را بگیریم ولی شانس با ما یار نبود. وی افزود: کنترل بازی دست ما بود و توپ‌هایی که باید گل می‌کردیم […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مرتضی شفیعی در نشست خبری بعد از بازی با صبا گفت: به تیم صبا و مردم خوب تبریک می‌گویم. ما بازی خودمان را انجام دادیم و می‌خواستیم ۳ امتیاز را بگیریم ولی شانس با ما یار نبود.

وی افزود: کنترل بازی دست ما بود و توپ‌هایی که باید گل می‌کردیم نشد.هر چند بعد از خوردن گل دوم ریسکی بازی کردیم.

مرتضی شفیعی گفت: دیروز هم اعلام کردم که بازی ۶ امتیازی است و اگر حرفی از سایپا زدم منظورم جانبداری فدراسیون از این تیم نبود بلکه منظورم این بود که آنها تشکیلات بهتری دارند و انشاءالله که ما هم بتوانیم یک روز به آن شرایط برسیم.

وی افزود: ما ۴ بازی سخت داریم و من نمی‌دانم کسی قرار است مسئولان به سیاه‌جامگان و پدیده کمک کنند. وقتی تیم به بحران می‌رود دیگر کمک فایده ندارد. پارسال دقیقا روز آخر مسئولان کمک کردند و توانستیم ملوان را شکست بدهیم. ولی تعجبم این است که در شهر زیارتی به تیم‌های فوتبال کمک نمی‌شود اتفاقا در قم هم شرایط همین است.

وی در پایان گفت: در مورد خیلی از مسائل خداداد عزیزی باید صحبت کند ولی به نظر من داوری امروز هم مشکلی نداشت و ما راضی بودیم.

/فارس