پورکاشیان: قرعه بدی ندارم/ خادم‌الشریعه: رقیبم همسر یکی از بزرگترین شطرنج‌بازان جهان است

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مسابقات قهرمانی شطرنج بانوان جهان از فردا آغاز خواهد شد و ایران سه نماینده به نام‌های آتوسا پورکاشیان، سارا خادم‌الشریعه و میترا حجازی‌پور را در این مسابقات خواهد داشت. این سه نماینده امروز در نشست خبری حاضر شدند و در مورد آخرین وضعیت خود و میزان شناخت از حریفانشان توضیحاتی […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مسابقات قهرمانی شطرنج بانوان جهان از فردا آغاز خواهد شد و ایران سه نماینده به نام‌های آتوسا پورکاشیان، سارا خادم‌الشریعه و میترا حجازی‌پور را در این مسابقات خواهد داشت. این سه نماینده امروز در نشست خبری حاضر شدند و در مورد آخرین وضعیت خود و میزان شناخت از حریفانشان توضیحاتی را ارائه دادند.

در ابتدا آتوسا پورکاشیان اظهار داشت: حریف اول من از آلمان است که می‌توانم بگویم یکی از ستاره‌های شطرنج محسوب می‌شود در مجموع قرعه بدی ندارم. زمانی که متوجه شدم با چه شطرنج‌بازی باید روبرو شوم بسیاری از بازی‌های وی را زیر نظر گرفتم و فکر می‌کنم شاهد بازی جذابی خواهیم بود.

سارا خادم‌ الشریعه هم در مورد حریف‌ اولش گفت: حریف بسیار با سابقه‌ای است او همسر یکی از بزرگترین شطرنج‌بازان است و قطعا تدارک خوبی برای این مسابقات بوده است اما من هم تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

میترا حجازی‌پور هم در سخنان کوتاهی عنوان کرد: در ابتدای کار باید با حریف روس روبرو شوم. ما تمرینات خوبی داشته‌ایم و فدراسیون هم کمک‌های زیادی به ما کرد تا زیر نظر مربی هلندی آماده شویم. من در مجموع شرایط را خوب ارزیابی می‌کنم./فارس