پوچتینو: قهرمانی چلسی هنوز قطعی نیست

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، شنبه ساعت ۲۱ تاتنهام در ورزشگاه «آنفیلد» میهمان لیورپول خواهد بود. سفیدپوشان لندنی که جدی‌ترین تعقیب کننده چلسی شمرده می‌شوند ۹ امتیاز با صدر فاصله دارند. با این حال مائوریتسیو پوچتینو اظهار داشت: پس از چلسی ما رقیب اصلی لقب گرفته‌ایم اما به نظر تیم‌های زیادی مدعی صدرنشینی هستند. […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، شنبه ساعت ۲۱ تاتنهام در ورزشگاه «آنفیلد» میهمان لیورپول خواهد بود.

سفیدپوشان لندنی که جدی‌ترین تعقیب کننده چلسی شمرده می‌شوند ۹ امتیاز با صدر فاصله دارند.

با این حال مائوریتسیو پوچتینو اظهار داشت: پس از چلسی ما رقیب اصلی لقب گرفته‌ایم اما به نظر تیم‌های زیادی مدعی صدرنشینی هستند. بازی‌های زیادی باقی مانده و درست است که ۹ امتیاز فاصله زیادی بوده اما قهرمانی آنها قطعی نیست.

وی در خصوص مصدومیت «دنی رز»، دفاع چپ خود تصریح کرد: برخی خبرها مدعی شده که مدافع ما دو ماه در دسترس نیست که غلط است. من دکتر نیستم اما روحیه مثبت را درون او دیدم و ما نیز خوشبین هستیم. دنی بسیار خوشحال شد وقتی دید در لیست قرار دارد.

مربی آرژانتینی تاتنهام گفت: مشکل رز مسئله اصلی نبوده و بسیار کوچک است. ما امیدوارم که هر چه زودتر شرایط بازی کردن را بدست آورد.

وی ادامه داد: یان فرتونگن نیز که به خاطر آسیب دیدگی از ناحیه زانو دور از میادین بود هفته آینده به تمرینات بازمی‌گردد./فارس