افتتاحیه مسابقات کشتی جام شهید هاشمی نژاد در بهشهر /عکاس :احمدقربانی

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مراسم افتتاحیه چهاردهمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام شهید هاشمی‌نژاد با حضور امام جمعه بهشهر، نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر بهشهر، سردار آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور، سردار یزدانی رئیس تربیت بدنی بسیج ورزشکاران و دیگر مسؤولان استانی […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مراسم افتتاحیه چهاردهمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام شهید هاشمی‌نژاد با حضور امام جمعه بهشهر، نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر بهشهر، سردار آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور، سردار یزدانی رئیس تربیت بدنی بسیج ورزشکاران و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی در سالن ورزشی شهید هاشمی‌نژاد بهشهر برگزار شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این مراسم با خیر مقدم به تیم‌های خارجی و داخلی این مسابقات، گفت: جام شهید هاشمی‌نژاد یکی از جام‌های معتبر  کشور است که تیم‌های بسیار خوبی در این مسابقات حضور می‌یابند.

حبیب حسین‌زادگان با بیان اینکه امیدواریم همچون ادوار گذشته میزبان شایسته‌ای برای تیم‌ها در این مسابقات باشیم، اظهار کرد: جام شهید هاشمی‌نژاد همیشه با حضور کشتی‌گیران برتر خارجی و داخلی از سطح کیفی بالایی برگزار می‌شود.

در این مسابقات ۳۵۰ کشتی‌گیر از سه تیم خارجی ارمنستان، داغستان و گرجستان و ۲۰ تیم داخلی به مدت دو روز به روی تشک می‌روند.

در نخستین روز این مسابقات کشتی‌گیران اوزان ۵۰،۶۰،۷۴ و ۹۶ کیلوگرم به روی تشک رفتند.

به گزارش مازنداسپرت ، چهاردهمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام شهید هاشمی‌نژاد در روزهای ۲۰ و ۲۱ بهمن‌ماه در بهشهر برگزار می‌شود