سومین مرحله اردوی تیم ملی کانوکانادایی مردان برگزار خواهد شد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سومین مرحله اردوی تیم ملی کانوکانادایی مردان رده سنی جوانان که خود را برای حضور موفق در مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا آماده می کند، از روز سه شنبه ۱۹ بهمن با حضور ۹ قایقران در شهرستان بابلسر آغاز می کند. این اردو تا ۳ اسفندماه در رودخانه بابلرود بابلسر ادامه […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سومین مرحله اردوی تیم ملی کانوکانادایی مردان رده سنی جوانان که خود را برای حضور موفق در مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا آماده می کند، از روز سه شنبه ۱۹ بهمن با حضور ۹ قایقران در شهرستان بابلسر آغاز می کند. این اردو تا ۳ اسفندماه در رودخانه بابلرود بابلسر ادامه پیدا خواهد کرد.
الیاس اقلیمی به عنوان سرمربی، ایمان پورعزیز(از بابلسر) به عنوان مربی، سیدمسعود حسینی به عنوان سرپرست و فرامرز آقایی به عنوان مدیر اجرایی اعضای کادر فنی این هستند.
محمدنبی رضایی(از بابلسر) از مازندران، بهراد پیوند سرخی از گیلان، رشاد وفایی و زانا ساعدی از کردستان، سبحان بیرانوند از لرستان، امیرحسین ماهینی از بوشهر، امید حسن پور از آذربایجان شرقی، دانیال چشمه از تهران و مسلم سلیمی از کرمانشاه نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.