روز شیرین آبی ها و کار بزرگ بانوان نوشهری در اصفهان

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،،تیم فوتسال بانوان استقلال ساری صبح شنبه در سالن سید رسول حسینی شهرستان ساری در شرایطی به مصاف تیم کارای شیراز رفت که بازی با یک روز تأخیر برگزار شد. در این بازی شاگردان جانعلی پور توانستند ۴ بر ۲ در نیمه ی اول به رختکن بروند. همچنین در این […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،،تیم فوتسال بانوان استقلال ساری صبح شنبه در سالن سید رسول حسینی شهرستان ساری در شرایطی به مصاف تیم کارای شیراز رفت که بازی با یک روز تأخیر برگزار شد.

در این بازی شاگردان جانعلی پور توانستند ۴ بر ۲ در نیمه ی اول به رختکن بروند. همچنین در این  نیمه مربی شیرازی به دلیل اعتراض های زیادی که به داوری داشتند، از روی نیمکت اخراج شدند. و بازی را از روی  جایگاه تماشاگران دنبال کردند.

نیمه ی دوم که تیم کارای شیراز با درایت مربی خود بازی بهتری به نمایش گذاشتند باز هم نتوانستند حریف آبی پوشان ساروی شوند و  تنها توانستند یک گل به ثمر برسانند. و بازی با نتیجه ۵ بر ۳ به نفع استقلال ساری به پایان رسید.

یک گل استقلال ساری را مهناز علیزاده با پرتاب دست فاطمه جانعلی پور مربی و دروازه بان جوان  تیم استقلال ساری به ثمر رساند.

گل های این بازی فاطمه متولی ۴ گل و مهناز علیزاده یک گل را وارد دروازه کارای شیراز کردند.

برتری تیم فوتسال بازرگانی امیر نوشهر در زمین سپاهان اصفهان با نتیجه ۷ بر ۲
همچنین روز گذشته ؛از سری رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور ؛شاگردان رودگر در تیم بازرگانی امیر نوشهر که در بدترین شرایط جوی و به اصرار مسئولین لیگ در برف و کوران خودشان را به اصفهان رساندند موفق شدند بعد از پشت سر گذاشتن شرایط سخت مصافتی، با یک برتری شیرین این دیدار خارج از خانه را به پایان برسانند.
در این دیدار نوشهری ها موفق شدند ۷ بر ۲ میزبان خودشان راشکست دهتد و سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنند.