هیات نجات غریق و غواصی رامسر سرپرست خود را شناخت

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،جلسه تودیع  ومعارفه رئیس هیات نجات غریق و غواصی شهرستان رامسر با حضور کریمیان رئیس نجات غریق استان مازندران ،گلدشتی سرپرست اداره ورزش و جوانان رامسر و اعضا هیات و ناجیان غریق درروز پنج شنبه ۱۴/۱۱/۹۵ در سالن اجتماعات اداره ورزش رامسر برگزار گردید. بنا به پیشنهاد سرپرست اداره ورزش […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،جلسه تودیع  ومعارفه رئیس هیات نجات غریق و غواصی شهرستان رامسر با حضور کریمیان رئیس نجات غریق استان مازندران ،گلدشتی سرپرست اداره ورزش و جوانان رامسر و اعضا هیات و ناجیان غریق درروز پنج شنبه ۱۴/۱۱/۹۵ در سالن اجتماعات اداره ورزش رامسر برگزار گردید.
بنا به پیشنهاد سرپرست اداره ورزش و جوانان رامسر و تصویب کارگروه استان دکتر مجتبی حسن نژاد سر پرستی هیات نجات غریق و غواصی شهرستان را عهده دار شد.
گفتنی است پیش از این مرتضی حلاجیان سرپرست این هیات بود
رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران در جلسه تودیع و معارفه سرپرست هیات نجات غریق رامسراذعان داشت :با توجه به حساسیت در هیات نجات غریق که مستقیمآ با جان مردم در ارتباط می باشد باید نگاه آموزشی و نظارت در عملکرد هیات ها را در دستور کار خود قرار دهیم.


نقی کریمیان ادامه داد: مازندران در سه بخش با برنامه ریزی ، به ساماندهی هیات های نجات غریق شهرستان ها با حضور یک نماینده در هر بخش جهت بررسی و ارائه گزارشات به روز ناجیان استخر و ساحل می پردازد که سه بخش ساماندهی شده از رامسر تا نوشهر ،نور تا بابلسر و بهنمیر تا گلوگاه را بررسی خواهد نمود.
کریمیان ضمن اشاره به اینکه بیشترین حساسیت ما در خصوص سواحل می باشد عنوان نمود: نگاه هیات نجات غریق  برای رسیدن اهداف در درجه اول ،آموزش و نظارت بر اماکن آبی می باشد و بررسی کارت آمادگی منجیان غریق را در برنامه های آینده و پیش رو قرار خواهیم داد .
وی افزود : با توجه به مشکلاتی که قبلا در هیات نجات غریق داشتیم تمام هدف خود را برای یکسو نمودن اهداف به جهت ساماندهی تغییرات و میزان رضایتمندی قرار دادیم و از تمامی هیات های شهرستان ها درخواست همکاری در ثبت سامانه مبین برای جلوگیری از سو استفاده های مالی داریم چرا که در این سامانه کلیه ورود و خروج های مالی ثبت و ضبط می شود.
وی در خصوص تغییر در رآس هیات نجات غریق شهرستان رامسر اظهار داشت: شهرستان رامسر با وجود مشکلات گذشته خود میزان رضایت مندی ما را با معرفی دکتر مجتبی حسن نژاد بعنوان سرپرست جدید از سوی اداره ورزش و جوانان رامسر به خود جلب نمود چرا که سطح تحصیلات و ارائه برنامه ها و اهداف اولیه و همچنین از جنس خانواده نجات غریق ایشان مهم و ارزشمند می باشد.

 


رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان مازندران اخلاق مداری ،تعامل با ناجیان غریق و نفوذ در ادارات و جذب اسپانسر را از مهم ترین انتظارات به هیات شهرستان دانست تصریح نمود: در انتخاب رئیس هیات شهرستان در ابتدای مسیر بعنوان سرپرست مورد تائید هیات استان اعلام می نمائیم و چه بسا میزان رضایتمندی ما تا ابتدای تابستان ۹۶ محقق نگردد جابجایی مجدد را برای رسیدن به مقصد و هدف قرار می دهیم  اما نگاه به آقای حسن نژاد برای رسیدن به جایگاه موفقیت، مثبت می باشد .
وی گفت: در استان مازندران حدود ۱۵۰۰  ناجی استخر و نوار ساحلی ، ۳۵۸ نقطه کورثبت شده نوار ساحلی  را داریم وهمچنین ۸۷۰  منجی در نوار ساحلی  در منطقه حادثه خیز استقرار دارند و در شهرستان رامسر حدود ۴۰ناجی غریق معرفی شده اند.
کریمیان افزود: نگاه ما به سرپرست هیات نجات غریق جدید رامسر با وجود پتانسیل های موجود مثبت می باشد و در خصوص اشل حقوقی ،بیمه ،سابقه کار و قرارداد با ناجیان غریق در آینده با برنامه ریزی بهتری در نوار های ساحلی و استخر را ارائه و اجرا می نمائیم.

نوشته شده توسط  تارا هاشمی