دیدار عمران ساری و شهرداری ارومیه ناتمام ماند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،درگیری لفظی ‘ آرمین تشکری ‘ و ‘ عبدالرضا علیزاده ‘ ، ۲ ملی پوش و بازیکن این فصل شهرداری ارومیه با تماشاگران ساروی در سالن سید رسول حسینی به خروج بازیکنان میهمان از زمین منتهی و سبب ناتمام ماندن بازی شد. این بازی در ست اول با نتیجه ۲۳- […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،درگیری لفظی ‘ آرمین تشکری ‘ و ‘ عبدالرضا علیزاده ‘ ، ۲ ملی پوش و بازیکن این فصل شهرداری ارومیه با تماشاگران ساروی در سالن سید رسول حسینی به خروج بازیکنان میهمان از زمین منتهی و سبب ناتمام ماندن بازی شد.
این بازی در ست اول با نتیجه ۲۳- ۲۵ به سود تیم عمران ساری و در ست دوم با همین نتیجه به سود ارومیه خاتمه یافت.
محمود کشفی که ناظر فدراسیون در این دیدار بود ، به دلیل توقف حدود ۳۰ دقیقه ای بازی و حاضر نشدن بازیکنان ارومیه ، خاتمه این دیدار را به طور رسمی اعلام کرد تا فدراسیون و کمیته انضباطی برای نتایج این دیدار تصمیم گیری کنند.
مدیر روابط عمومی تیم والیبال عمران شهرداری ساری در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : درگیری لفظی ۲ بازیکن شهرداری ارومیه با تماشاگران در سالن سید رسول حسینی سبب توقف بازی و در نهایت پایان بی سرانجام آن شد.
حسین مظفری افزود : پس از این درگیری لفظی ، بازیکنان تیم ارومیه به رختکن رفتند و با وجود پادرمیانی مسئولان شهرداری ساری ، این بازیکنان و کادر فنی حاضر به ادامه بازی نشدند.
به گفته وی ، ناظر بازی توقف این دیدار را به اطلاع فدراسیون والیبال رساند و این فدراسیون است که باید برای نتیجه این دیدار تصمیم گیری کند.
دیدار ۲ تیم در هفته بیست و دوم رقابت های والیبال لیگ برتر مردان ایران برگزار شد.
عمران ساری از ۲۱ بازی گذشته با ۹ برد و ۱۲ شکست در رده هشتم و شهرداری ارومیه ۳۹ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد./ایرنا