بوداغی خبر داد :آغاز دور برگشت رقابت ها با حضور سه نماینده از مازندران

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،نایب رئیس امور بانوان هیات فوتبال استان مازندران در گفتگویی با خبرنگار ما گفت : دور برگشت رقابت های لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور با حضور سه نماینده از مازندران از روز گذشته آغاز شد . وی ادامه داد :دور برگشت رقابت ها در ۴ گروه مختلف برگزار می […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،نایب رئیس امور بانوان هیات فوتبال استان مازندران در گفتگویی با خبرنگار ما گفت : دور برگشت رقابت های لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور با حضور سه نماینده از مازندران از روز گذشته آغاز شد .

وی ادامه داد :دور برگشت رقابت ها در ۴ گروه مختلف برگزار می شود که مازندران در این رقابت ها سه نماینده دارد که هر کدام از آنها در سه گروه متفاوت حضور دارند.

بوداغی در خصوص تیم های مازندرانی حاضر در این رقابت ها گفت:تیم های شهروند ساری ،هیات فوتبال آمل و هیات فونبال چالوس سه نماینده مازندران در این رقابت ها هستند .

وی حضور سه تیم از مازندران در این رقابت ها را جزو نقاط قوت فوتبال بانوان عنوان کرد و در خصوص بازی های برگزار شده در دو روز اول این رقابت ها گفت :در روز اول این رقابت ها دو تیم هیات فوتبال آمل و چالوس استراحت داشتند و تیم شهروند ساری در برابر کیمیا اسفراین با نتیجه ۶ بر ۱ شکست خورد .

بوداغی ادامه داد :در روز دوم تیم شهروند ساری در برابر کوهدشت لرستان با تساوی یک یک دیدار خودش را به پایان رساند و تیم هیات فوتبال آمل در برابر فرهنگ ایثار ایرانیان تن به شکست ۵ بر ۳ داد و در نهایت تیم هیات فونبال چالوس هم در برابر علوان رامهرمز با نتیجه ۷ بر ۳ مغلوب شد تا نمایندگان مازندران روز دوم را با یک امتیاز به پایان برسانند.

نایب رئیس امور بانوان هیات فوتبال استان مازندران از ادامه ی بازی ها در روز آینده خبر داد و گفت :در روز سوم این رقابت ها تیم شهروند ساری استراحت خواهد داشت اما تیم های هیات فوتبال چالوس و آمل به ترتیب با تیم های بالان صنعت قشم و آرسن چابکسر دیدار خواهند کرد .

این مسئول در پایان گفت :این بازی ها به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد و در نهایت از هر گروه ۲ تیم صعود خواهند کرد تا در مرحله نهایی جهت تعیین تیم قهرمان باهم به رقابت بپردازند.